supergurl dan kek

kek ? 
sedapnyee
k0rg suke kek ap ? 
ceciter2 
aku suke blackf0rest !
sedap gilak weyh
aku nak buad tp x reti 
tp ayah aku ckp 
aku ad bakat dlm bidang kek dan kuih aw
ececeh . bgge la pulak
aku nak jadi akauntan
itu dulu 
skunk ?
aku tak mahu jd akauntan
aku nk jd usahawan
aku nk bukak kedai kek
tak pun
aku nk bukak kedai menjahit
eh2 . apesal bur0k sgt bunyi nye
ce s0dap kn ckit bunyi nyer
aku nak bukak butik 
wah ! berangan je lbey 
m0dal msty besa kn
aku tak pike sal m0dal
sbb sng je kud
aku amek emas mak aku
aku jual jer 
duetnye nty aku buad m0dal 
pandai x aku ? 
aah , pndai m'abeskan arte 0wg .
hahaha

ups . da ja0h tesas0l nie
aku nak st0ry pasak kek la 
bkn sal cite2 k0w t0h
ap la

smb0ng st0ry
lapan jun dua ribu sebelas
080611
aku buad kek c0klat !
aku reti je buad kek c0klat
aku x reti nk hias2 kek uh
nie cubaan pertama
dgn bergurukan mak cik aku yg c0mey t0h
aloi 
semalam 070611 
aku pegi beli brg2 kek
mlm t0h aku buad krim
nie basic je 
wah ! ser0nok la
buad bunge at tepi kek
dgn tulis tulis
kek xd . tp krim da ad ? 
haha 
ngek la k0w nie tyra
aku penat la nk buad kek
buad krim pun dgn bantuan dr pihak2 tertentu
al0i j0jie atai cikman 
smpai kul 12 kud aku buad krim
ser0nok gilak weyh !
ye la kn
d0k maen krim uh reramai kn
mama aku pun j0in !
adie ! lg la
ad ke dy g amek krim uh pi letak at muke adek sedare aku
gelak sakan la weyh
smpai mr.o ckp
epy fmily 
hahahahaha

0ke oke
itu cte semalam
nie cter hari nie pulak 
pg td 
aku g buad kek
aku settle kn kek aku uh smpai maghrib
wah !
pg smpai maghrib 
lame nye !
hahahaha
lntak la 
asal kn kek uh jadi kn
nk tgk x hasilnye ? 
kejap2 

nie la kek nye ! 

aku tgk da mcm bunge matahari da
hahaha

aku tulis tarikh ary nie
dgn name
aku j0jie atai

sbb ap erk ? 

sbb byk bnd kte0wg buad betige cuti nie

ser0nok la weyh !

eh2 
meyh sini 
aku tak abes cter lg

aku nak kenalkan guru aku pulak
aloi dan aku 

aku nak cakap :

terima kasih al0i da aja memacam kn

cik man jugak ! 

atai pun same !

cik man . al0i . atai
keluarge kek !
hahaha


sekian terima kasih
^_^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...