untuk kau kawan

 muka berapi

aku malas nak membebel sebab aku rasa aku ada kerja yang lagi penting . aku paling tak suka nak marah marah . adek sedara aku cakap nanti cepat tua . aku paling tak suka nak marah at insan yang bergelar kawan . tapi kalau aku dah marah . aku b0leh tak bercakap dengan kau sampai mati taw . aku bukan nak cakap aku nie apa taw . nak cakap aku nie bajet ? suka hati kau la . kalau aku baik sangat kejap lagi ada yang pijak kepala kan . sebelum itu terjadi . baik aku ch0w lu . aku tak heran la . hidup aku tanpa kawan macam kau sikit pun tak r0sakkan hidup aku . sikit pun tak r0sakkan kebahagiaan aku . daripada aku terus kawan dengan kau . buat sakit hati jer . baik tak payah . aku cuba think p0sitive . aku cakap kau tak sama macam sedara kau tu . bila aku tengok kau . aku teringat at sedara kau . aku cakap sedara kau tu cakap tak serupa bikin la . apa org cakap . paku dulang paku serpih, cakap orang dy yang lebih . ha ! sedara kau tu macam tu la . dulu aku rapat giler dengan sedara kau tu . sekarang ? aku tak tahu la sape yang cakap selamat tinggal at sape . bila terjumpa . wah ! bukan manis lg kan . wekk ! sedangkan . hati aku nie panas jer . aku bukan kawan yang baik . yes ! tepat sekali . nie t0k sedara kau . weyh ! macam mana aku tak sakit hati . kalau kau betul2 kawan aku . kau takkan buat aku macam .. ish ! tah macam ape tah smpai susah sgt aku nak tafsirkan . yang pasti betul2 aku tak sangka kau b0leh buat aku smpai cmtu sekali larh . aku cakap kau tu mintak perhatian orang je la ! aku tak tipu . 0rang2 selalu cakap . kau cantik . kau baik . kau pandai . semuanya kau la . perfect kan . aku sikit pun tak jelez . sikit pun tak heran . memang itu yang kau nak kan ? ambik la . perlu ke aku cerita at 0rang2 ap yg kau buat at aku ? s0ri . buang masa + buat sakit hati jer . smpai sekarang aku tak tahu la aku da maafkan kau ke belum . sebab aku sakit hati sangat2 . 0ke . h0i kawan . ini baru sikit pasal sedara kau tau . klw nak aku cter . 7 hari 7 malam pun belum tentu abes tau . h0i kawan . kalau kau b0san dga cter aku . tak payah la nk dga . aku tak mintak pun kau dga cter aku kan . aku tak paham la . kenapa bila aku bahagia kau saje je bikin panas hati aku . kau nak kaki kanan ke kaki kiri ke kau nak dua2 ? h0i . aku pike kau tumpang gembira dengan kegembiraan yang aku dapat sekarang . tp , ntah lah . malas aku nak k0men lbey2 . weyh ! aku dengan hidup aku yang mcm ini la . ikut suka hati aku la aku nak cakap apa pun . aku nak buad apa pun . aku tak pernah kud nak k0men kau lbey2 . smpai mnyaketkan hati . kalau ada kan . apa bnd ? kasi tahu la weyh . satu lagi ! yang aku memang panas + berapi . pehal kau nak k0men lbey2 sal kawasan aku ? h0i . ini tempat aku . ikut suka aku la apa aku nak buat at tempat aku . aku nak menggedix ke . aku nak muntah ke . aku nak buat ape2 je la . ikut suka hati aku la weyh ! kalau kau tak suka . kau b0leh pergi ja0h2 la . blog aku nie aku tak pernah pulak nak mnyakiti hati kawan aku . setahu aku , entry aku yg mnyakitkan hanya aku tujukan untuk ex-bf aku . to apez . sekali lagi aku mintak maaf . aku rasa itu antara kesalahan terbesar yang aku buat . menyakiti hati seseorang yang aku kenali dan aku pernah sayang . mungkin disitu kita cakap . tidak ada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal . tapi, pasti terselit sedikit perasaan seolah olah ditujukan untuk kita . dengan itu, berhati hatilah dengan kata kata awak selepas ini . kalau nak buat pengajaran t0k semua biar kena pada caranya . kita manusia biasa . tak lepas dari kesalahan . nie yang selalu kita dengar kan . w0i . sampai bila asek nak buad kesalahan jer ? penat weyh nak membebel . aku membebel pun sebab aku rasa kau patut tahu . kawan . kalau kau terasa . bagus la kud . klw kau tanya entry nie t0k kau ke . aku cakap tak . kawan . aku maafkan kau kali nie . lepas nie . mintak maaf la . sebab aku susah nak maafkan orang .

disini kita dapat lihat, atyra supergurl 
-seorang yang keras hati 
sbb, tak tahu la sama ada aku dah maafkan ke belum sedara si kawan tu 
-seorang yang mudah benci orang 
sbb, sikit je yg meragukan . s0ri . selamat tinggallah kawan
-seorang yang sangat sensitif 
sbb, wlaupun telah diberitahu 'tidak ada kaitan' tp aku tetap terasa
-seorang yang sangat kejam
sbb, aku sanggup tak bercakap dengan orang yang telah mnyakiti aku . walaupun k0rang rase bnd kecik jer . 
-bukanlah seorang kawan yang baik
sbb, k0rang tgk la . bile aku jumpe sedara si kawan yg pernah menjadi teman baik ku . hmm, mls st0ry . yg pasti sume nye wayang jer ! wayang aku ad batasnye 0ke . tidak ada niat nak mnipu pun .

apa lagi yang k0rang nak cakap sal aku ? silakan la . aku sikit tak heran dan jutaan terima kasih . aku bukan baik pun . biarpun tengah malam . aku tetap nak carik c0klat untuk menenangkan hati aku yang tengah berapi nie . 


sekian terima kasih
^_^

p0kpek p0kpek di pagi yang sejuk ^_^

selamat pagi ! k0rang tid0 lagi yer ! aku tahu , aku update bl0g nie terlalu awal . k0rang sedang dibuai mimpi yang indah . apa yang k0rang mimpi erk ? ada tak aku dalam mimpi k0rang ? hahaha . ups ! jauh sangat dah nie aku melalut . aku tak nak blog aku berhabuk . dengan itu, aku pun p0kpek p0kpek la kan . 0ke 0ke . agak-agak en , apa st0ry aku hari ini ? nak st0ry pasal siapa erk ? hehe . seperti biasa la kan . tak lain dan tak bukan . mr.o ! ad0yai . semakin hari semakin gedix la k0w atyra ! biar lah ! sibuk aje . wekk ! semalam . hari selasa . 28 jun 2011 . mr.o ! terima kasih ya . sayang awak ! haha . kenapa erk ? mr.o kasi gula gula kesukaan saya ! haha . jangan jelez ! bukan sebiji tapi sebungkus . ha ! nak mintak la tu . hahaha . sedikit batax terpapar disini . hey ! suka hati aku la nak batax ke tak . wekk ! ha ! nak tahu la tu cmne mr.o kasi at aku . hehe . dy kasi je la . aku tak nak st0ry la . nak pegi sek0lah . bubye . 

ch0p ! 

meyh sini aku tunj0k gula gula kesukaan aku 



sumber dari mr.G
mr.g0ogle larh 
^_^



sekian terima kasih
^_^

satu JAM enam MINIT dua belas SAAT

salam satu blogger ^_^

muka gembira nie


secara ringkasnya . aku nak bagi tahu . aku gembira sebab selama satu jam enam minit dua belas saat , aku gay0t dengan mr.o ! seronok gila la weyh . batax kan ? suka hati aku larh ! sebab da lama aku tak buad keje nie weyh ! mr.o ! terima kasih atas perhatian awak ! saya sayang awak larh ! tak mahu story panjang lebar . biarlah aku dan mr.o saja yang merasa kebahagiaan ini . wekk ! terasa nak muntah la pulak kan . haha . aku nak buad keje la . malas nak st0ry . sekali lagi . saya sayang awak mr.o !



sekian terima kasih 
^_^

kadang kadang

salam satu malaysia . apalah cerita aku hari ini kan . macam dialog dalam cerita nujum pak belalang pun adakan . kadang kadang . apa yang kadang kadangnye erk ? mahu cerita la nie . sebelum itu . aku nak korang semua feeling abes yer . 


ehem ehem . . 


kadang kadang 
aku rasa aku jahat sangat 


kadang kadang
aku rasa aku bukan kawan yang baik


kadang kadang 
aku rasa layak ke aku untuk dia 


kadang kadang 
aku rasa aku tak patut buat mcm ini 


kadang kadang
aku rasa akulah orang yang sangat mementingkan diri


kadang kadang
aku rasa serba salah yang teramat sangat 


bermacam macam kadang kadang lagi dalam kepala aku ini . kenapa mesti disebabkan seseorang yang aku sayang, aku mesti merasakan semua ini ? maaf kawan . andai aku telah menyakiti kau . kawan, kau tidak menunjukkan wajah kekesalan, kemarahan, malah wajah kebencian juga tidak kau paparkan . sedangkan, aku tahu hati kau sangat terluka dengan sikap aku yang mementingkan diri sendiri . kejam sangatlah aku . aku tahu aku salah . mengapa aku tidak memikirkannya sebelum aku meneruskan hubungan dengan dia ? dia terlalu istimewa buat aku . aku sayang dia . dan dia juga menyayangi aku . bila perasaan sayang muncul . sebuah pengorbanan juga muncul secara tiba tiba . kawan . mengapa mesti kita menyayangi seseorang yang sama ? aku sayang kau kawan . aku juga menyayangi dia . kau dan dia merupakan salah seorang yang teramat penting dalam hidup aku . mengapa aku tidak seperti kau kawan . kau sanggup melihat aku bahagia bersamanya . kau tersenyum . sedangkan hati kau terluka . dan yang lebih parah, pastinya luka dihati kau teramat dalam . andai aku berada ditempat kau kawan . pasti aku tidak melayan kau seperti mana kau melayan aku . jutaan terima kasih dan maafkanlah aku kawan . hanya itu yang mampu aku ungkapkan . sekali lagi aku ucapkan terima kasih dan maaf . kawan ! aku sayang kau . 



sekian terima kasih 
^_^

ILOVEYOU

halu halu . selamat petang . amb0i amb0i . atyra supergurl nie . gembira sangat kah ? i love you bagai . ape kejadahnye nie weyh ? atyra jiwang ? eeiuu ! weyh weyh . sekali sekale aku nak bejiwang . tak salah pun kn . cube teke ary nie aku nak cakap iloveyou kat spe ? jeng jeng jeng . k0rg mesti pk t0k mr.o kn ? hmm, kurang tepat la . tak perlu cakap pun iloveyou at mr.o . nty mr.o muntah hijau biru kuning oren pink . sume wane la senang cter kan . mr.o da tau da aku sayang dy . ngee . ha ! ter0z kan st0ry hari ini . atyra supergurl nak cakap atyra sayang at mereka2 dibawah . 

roni cullens

kamilia

nadeeyadieba

sayang dy0wg gile2 larh ! roni cullens . terima kasih sgt2 la . dy ckp at aku 'ap2 pun aku backup k0w la' . tak sangka la dy ckp cm t0h . kamilia a.k.a dr.love ! dy pendengar yg setia . dan paling penting . dy pemerhati terbaek ! nak kasi anugerah . tp x cuk0p bajet la pulak . hehe . jutaan terima kasih la kamy ! nadeeyadieba a.k.a BFF terbaek ! k0rang la yg salu supp0rt aku kn . cter suke duke aku sume k0rg dga kn . ser0nok ke x ser0nok ke . k0rg lyn je kan . k0rang memang terbaek la ! mcm2 aku dpt dr k0rang . nasihat percume . mcm2 la . r0ni . kamy . nadea . adieba . aku nak cakap . 

aku sayang k0rang 

terima kasih la k0rang ! 


sekian terima kasih 
^_^

menangis lagi

ape st0ry atyra supergurl hari ini ? menangis lagi ? ape dah jadi nie ? da rupe taj0k lagu fina af9 nie . Aku terluka . Ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi . Dulu kau kata . Tak mungkin aku kan kecewa . Hatiku akan kau jaga . lalalala . smb0ng sendiri yer . aku xd mud nak nyanyi .  smlm aku nanges 4 kali . aku tak nak pun nanges ! tp air mate nie da betak0ng . ahernye jat0h jugak . sedikit demi sedikit air mate aku nie meleleh . mlm td . gile gile aku nanges . dah lame aku x nanges weyh ! tetbe semalam aku nanges . dkt sek0la uh 3 kali kud aku nanges . time men besta . time rehat . time balek . aku rase aku kejam sangat semalam . kasar nye aku dgn kwn2 aku . zulfa . ain . fuza . dan lain2 . aku mintak maaf k . hmm, knp aku nanges yer ? sebab aku saket hati la weyh ! orang gile pun mesti mngam0k klw saket hati weyh . ap lg aku yg waras nie . aku start xd mud dr ptg isnin . dkt rumah aku c0ol . dkt sek0la . perh ! berapi . secara aut0matik mud aku berubah . aku rase malas nak pegi sek0la . nur athirah yg aku kenal . nur athirah yg suke pegi sek0la . tbe2 nie xnk pegi sek0la da . huh ! spe nak pegi sek0la klw da saket hati ! argghh ! menyampah aku k0rg tahu ! setiap pagi nur athirah binti rosli akan senyum . tp . semalam . sori . tiada mud untuk senyum . hari ini ? tiada mud untuk senyum jugak . berape jam aku at sek0la uh . b0le dikire bape kali aku nak senyum . aku senyum bile org senyum dgn aku . bile org laen gelak . yela kn . tak kan la aku x gelak klw da lwk . rugi abes la weyh . nk jugak aku gelak rupenye . hmm, nak buad cne . aku gelak pun sbb ad sbb yg membuadkan aku kne gelak . bpe byk sbb hah ? aku pun da p0ning da . msing2 tnye . tyra, 0ke x nie . tyra, mcm ad mslh jer . tyra, cter la . tyra, ad mslh dgn mr.o ke . mr.o ? huh , dy nie just ad kaitan jer . tp bkn disebabkan dy aku jd xd mud . bile da syg . perasaan cemburu pun dtg kn . klw aku da jelez . mmg jlez abes weyh . itu baru jelez . klw aku da bengang cmne pulak ? klw aku da bengang . aku mang tak nak ckp la weyh dgn 0rg yg aku bengang uh . pndang pun tak nak taw . aku x kesah ap 0rg nak ckp . asal kn aku puas . aku tak kan bengang klw xd yg crik psal kn . disebabkn k0w d0k dkt dgn aku je . aku b0le beckp ckp dgn k0w lg taw . aku tak kesah klw nak begurau2 . tp klw da mnyent0h pasaan . memang susah la kan . memule k0w ckp cmt0h . aku mang ckp aku c0ol . 0ke . mmg aku c0ol . tp ap yg k0w ckp uh bkn nye k0w pkai pun . ckp mcm keling . gile ke x panaz weyh ! agak la weyh . nak lebih2 pulak . aku diam . aku diam . aku diam . k0w perasan aku diam . k0w perasan aku xd mud . dan aku tahu . k0w perasan aku bengang dgn k0w . tp ap yg k0w buad ble tgk aku cmt0h ? xd pape perubahan pun aku tgk . mkin mnyaket kn aku ad la . 0ke . aku cube tink p0sitif . aku nak ckp . lntak la k0wg . aku mlz nk amek tau . mr.o ! aq tahu k0w pun da rse len mcm tgk aku cmnie . kow still nak ckp dgn aku . nk amek aty aku la k0non . trime kasih la yer . aku tggu k0w text aku . bile la k0w nak text aku kn . aku tink p0sitif lg . k0w x bwk f0n . xkn la k0w asek nk pinjam mbe k0w nye f0n kn . 0ke 0ke . tink positif la nie . asal aku tahu mr.o syg aku . iye , aku tahu . antre aku dgn mr.o x perlu nk heb0h2 . weyh ! aku da penat la bebel at sini . pg2 lg aku da on9 . skunk nie . time t0k besiap nak pegi sek0la . 0ke . aku ch0w dlu . aku try senyum at sek0la dr pg smpai ptg . 


sekian terima kasih 
^_^

SUKAN SEKOLAH

selamat petang semua . supergurl sangat penat dan sangat gembira . nie nak kasi tahu . sukan sekolah yg telah berlangsung pd 13 - 18 jun 2011 . hari isnin smpai sabtu . tema sukan sek0la ta0n nie 1 murid 1 sukan . hari ini . hari sabtu . kemuncak sukan sekolah tahun 2011 . supergurl firqah satria ! mr.o pun same ! haha . x abes2 dgn mr.o kn . sab0 je le . supergurl mas0k b0ja . ap itu b0ja ? b0la jaring la . supergurl tidak hebad . sebab t0h la dpt nombo tige . b0ja nie kte0wg target klh . tetbe dpt no 3 pulak kn . alhamdulillah . r0ket ! wah ! gempak . tahniah la t0k wkil satria yer . j0han pulak . segalenye tidak disangke sangke kn la . b0la baling ? hmm, kalah . ping p0ng ? menang ! wah ! r0ni naek pentas . badmint0n ? menang jugak ! sepak takraw ? nie jgn cte la weyh . budak negeri pulak . bulad ! k0w ebad la . aku xnk puji lbey2 . nty bulad t0h bgge . b0la sepak ? wah ! mnengah rndah naib j0han . mnengah atas j0han . b0la tampar ? budak laky menang . budak p0mpuan klh . lg ap erk ? itu je kud . ups ! perbarisan la !
jum wusha pic 
firqah satria

firqah wira

firqah waja

firqah persona

firqah perdana 

sape j0han perbarisan
tmpat kelime . perdana
tmpat keempat . satria . nie ad kesilapan kecil jer . law x , da juara da . haha . 
tmpat ketige . persona 
naib j0han . waja
j0han . wira 

tahniah la t0k wira yer da menang perbarisan 

skunk nie . nak tahu pulak sape j0han keseluruhan
jeng jeng jeng 

tempat kelime dan keempat same mate . 
waja dan persona 

tempat ketige 
perdana

naib j0han
wira

j0han 
satria !

yeeha ! seronok gilak ! satria menang ! satria teb0s balek kekalahan ta0n lepas . ta0n lpas satria no.1 jugak . tp dr blkg la . hehe . ta0n nie . no.1 dr depan ! jum wusha pic lg ^_^
bebudak laky satria dan piala 
suke gilak nie 

yeeha ! aku dan piala . 
eh2. nak tahu x ? 
pic nie kn . 
snap by mr.o
syg awak la mr.o !

entry aku kali nie bertemakan hijau . sbb aku firqah satria ! bangga satria menang nie . 
nak wusha pic lg banyak . tgk at fesbuk yer . http://www.facebook.com/media/set/?set=a.224134910937613.65360.100000233177790

sekian terima kasih ^_^

. . . . . . . . . . . . . . .

entry yg plg ringkas aku nak buad . smpai title pun aku tak tahu nak tlis ap . ^_^

mr.o ! 
saya sayang awak 

mr.o ! 
terima kasih sgt2

mr.o ! 
saya bahagia dgn awak

mr.o !
awak sgt baek 

mr.o !
saya nak kawen dgn awak terlebih suda



selamat malam 

sekian terima kasih ^_^

setelah beberapa hari aku berasa sunyi ^_^

apa kes aku hari ini ? sunyi ke k0w tyra ? erm, xd la sgt . tp aku rse mcm ad yg x kne jer . lepas t0h dgn kate2 yg membuat aku bengang dgn diri sendiri . saket telinga aq weyh ! erm, yelakn . hari nie hari keempat aku sek0lah selepas due minggu cuti . k0rang pun kn ? aku tahu da . ngee . hmm, empat hari nie kan . aku rase laen mcm giler larh . sbb ap erk ? k0rang rse sbb ap ? tahu ke x nie ? tahu ! pe yg k0rang tahu ? x laen dan x bukan . mr.o la kn . hehe . alamak . gtl + gdix aku da dtg la weyh ! empat hari nie kan . aku rse mcm da empat minggu . parah bet0l la aku cmnie . phm2 la yer . klw da terjebak dgn see aii anne tiii aaa kn . alamak ! apesal jiwang sgt nie . terase nak muntah la pulak . ups ! nak muntah ? jgn at bel0g tercinta aku nie yer . oke oke . smb0g st0ry . hmm, mr.o oh mr.o ! rindu larh ! haha . yerk ! mkin gdix la pulak . hmm, semalam x puas la wusha mr.o . bunga yg mr.o nk bg t0h pun x dpt lg . sbb, p0st man nye demam . haha . semalam mr.o text pkai numbe mmbe dy . still rse bengang dgn diri sendiri sbb tido lam bas . mr.o ! laen kali bg tahu yer nk text uh . lek la kan . at ck0la jmpe la kn . tak ! sek0la laen . sek0lah kte0wg kne bajet2 . haha . empat hari sek0lah . b0le dikire bape kali aku ckp dgn dy . hanya mampu pndang2 je la . itu pun da knt0i dgn tet ! haha . ingat senang ke hah nk pndg ? huh . bhaye . malam nie ? mr.o ! saye tggu awak nie . mcm2 nak ckp dgn awak . yeke ? kejap lg aku xtau pun nk ckp ap . haha . mate oh mate ! ptg td da tdo lame kn . mlm nie jgn ngengade telelap pulak yer . mul0t ! jgn nk menguap jer . thn la ckit . tggu mr.o kejap . andai kate mr.o x call . kte maj0k seminggu yer . nak maj0k sebulan mcm lme la pulak kn . hehe . oke la . selamat malam k0rang . aku nak tggu mr.o nie . daa .


sekian terima kasih ^_^

pusat sains + parlimen + sogo = kaki aku saket

entry selepas bas0h baju ^_^ 

kali nie entry aku kasi laen sikit . ntah knp tah aku nk buad cmnie . suke hati aku lah kan . bia juling mate korang . ngee . hmm, tgk title entry aku mlm nie . ble aku pegi ? dgn spe ? seronok x ? ape jd ? huh ! byk nye s0klan . hmm, aku pegi hari rabu 15 jun 2011 . eh ! bday huda la . aku pegi dgn mr.o ! haha . shengal . r0mbongan sek0lah la . seronok sgt smpai kaki aku saket . mahu dga st0ry ? lek lu . wusha lu pic erk 
didalam bas 
nak pegi da nie 

R&R sg bul0h . bebudak laky x pasan time nie . 

bas cntek ! bebudak laky punye bas la nie

pusat sains !

pe bnd tah nie 
snap snap aje

ms0k bilik kace nie bet0l2 memeningkan 
nadea smpai slh pintu 

r0ni nie ap kes ? 
haha

berat gilak bnd nie 

nadea

layan ~

eh2 , dieba men pian0 pkai kaki 
hebadnye . haha

semangat sumenye

dinas0ur 

tata pusat sains

jum nek bas . nak pegi makan pulak 


haha . lawak lawak
batax je kte0wg nie 

nadeatyradieba

nadeatyradieba lagi sekali

roni cullens

0ke oke .
cepat nek bas ! 
pegi parlimen pulak nie
s0lat z0ho nty jamak yer 

maaf 
at parlimen tidak dibenarkan membawa camera dan f0n 
s0 . xd la gmba . tggu la lensa punjangga update bl0g yer

jenjalan time
tmpat yg dituju
sogo larh 
x reti bace ke ? haha

dr k0l 5 kud smpai k0l 8 

nk sh0pg tp bwk duet 50 hingget jugak
plg murah brg yg aku bekenan rm55.90 
shengal bet0l la kn

aku tak tahu pun nk pegi s0go
aq pun tinggal je la duet
agy pun aq tgh bjet nie
^_^

da x dpt sh0pg 
ap la yg dibuad erk ? 
ape lg . maen je la

aku beli t0ken banyak giler !
rm1.50 
byk kn ? 
mmg shengal la k0w tyra
mmg v0ngok
mnipu je sumenye
aku men jringkan b0la aw
men dgn nadea
lwk abes weyh
nadea blg at ats dan b0la t0h x tur0n2 
sekejap je kte0wg men 
bet0l2 mnipu ! 
lepas t0h kte0wg men ap bnd tah
yg kne ket0k kuad2 t0h 
ket0k sekali 3 org weyh 
nadeatyradieba 
lepas t0h kte0wg men ap erk ? 
ha ! amek gule2 . tp xdpt pun
game nie pun mnipu ! 

wusha pic pulak 

alamak ! kete aku da kne sumpah ke ? 
tetbe je kecik 

amb0i . sedap s0re bang 

nadeadieba
ececeh 
nak jugak kar0ke 

atyradieba
hahaha 
bajet je 

nadeatyradieba x kar0ke pun yer
t0ken da abes la
kte0wg acti0n je lbey 
smbil2 t0h wusha mr.o !
gedix !

abc dgn ap tah
beli jer 
^_^

mr.o !
knp x ckp nak text 
org ingt da lupe at 0rg
org pun tdo la 
arghh ! geramnye 
mr.o !
rindu awak la 
alamak ! penyaket aku da dtg
sebel0m parah
baek aku tdo
mr.o ! 
jumpe bes0k . selamat malam


sekian terima kasih
^_^

klon ?


hal0o malaysia brunei 
jgn lupe afundi saya atyra
sassu 
hahahaha
rindu af lg ker ? 
da abes da af weyh
imam mude ad lg !
tgk jgn x tgk 

alamak !
da lari t0pik nie 
hari nie aku mahu st0ry sal ap erk ? 
k0wg bace je la erk 
0rg cakap
at dunie nie ad 7 wajah yg sme kn 
k0wg da jmpe da kl0n2 k0wg ? 
tak pun 
k0wg ad x jmpe kl0n aku ? 
ad ?! wah ! spe2 ? cecite2 .

meyh sini aku cter 
org ckp muke aku mcm 

atilia
cute kn ini org 
weyh weyh
ad ala2 muke aku er ? 
aku rse nk gelak kuad2 org ckp muke aku mcm muke atilia
aku rse kte0wg same2 cute jer
alamak ! perasan suda

bella 
ha ! nie lg s0wg
td artis malaysia
nie pulak artis ind0nesia
aku tak kire pulak bpe org yg ckp muke dy mcm aku
hmm, aku d0k ten0ng pic nie 
dy nie cute 
mcm spe erk ? 
mcm aku la ! 
perasan lg sekali 
hahaha

0ke oke 
memule artis malaysia
lepas t0h artis ind0nesia 
lepas nie ap pulak ? 
ce teke !

hmm , ad jwpn x ? 

aku tahu ! k0wg nk jwb mcm artis k0rea kn !

k0rea ?!

nie aku x tipu 
mmbe tucen aku ta0n lepas
farah ! ika ! ira ! 
aku jumpe dy0wg kn
dy0wg ckp muke aku nie mcm artis k0rea
ap erk nme dy ? 
aku lupe la
cmne aku nk ingt
aku bukan minat pun k0rea uh
farah ! ika ! ira ! 
aku rindu k0rg la
tingin nk jenjln lg dgn k0wg
bile la b0le jumpe k0wg kn
fara . ika . dieba 

oke oke 
sesi rindu serindu rindunya da tamat

hmm
aku smb0ng balek st0ry aku
aku rse la kn
atilia . bella . dgn artis k0rea uh
dy0wg uh sume cute jer mcm aku
wah ! cute ke aku ? 
perasan la k0w nie tyra 
tp . itulah kenyataan nye kn 
ya ampun . jgn la nk bgge diri yer
nty da tua kerep0t jugak kn
^_^

aku da penat la bebel 
mate pun da ngant0k 
cik kamilia pun sw0h tido 
bes0k pegi parlimen dgn pusat sc 
aku harap bes0k aku epy dr pg smpai mlm


sekian terima kasih
^_^

awak !

awak awak
saya x phm la
knp tetbe saye rse cmnie ? 

awak awak
saya x phm la
knp msty ad yg mnyebut kekurangan awak ? 

awak awak
saya x phm la
knp msty saya perlu berhati-hati sdgkan saya percaye pd awak? 

awak awak 
saya x phm la
knp msty ad yg m'buad sye rse ragu2 dgn awak ? 

awak awak
saya x phm la
knp sumenye mesti pd saya ? 

awak !
saya nak cakap dgn awak
tp keadaan tidak mengizinkan

awak !
saya nak menangis nie 
tp saya taknak 

awak !
saya rindu awak sesangat 
wlaupun awak ad depan mate saye

awak !
saya sayang awak sgt2 !


awak ! nie muke saya rindu + syg awak nie 

awak . saya tingin sgt nk ckp dgn awak !


awak !
selamat malam 


sekian terima kasih 
^_^

bes0k isnin la weyh !

entry sebel0m bace buku sejarah ^_^

weyh !
bes0k isnin la !
sek0la da !
hari yg aku nanti nanti kn 

spt biase la weyh 
aku excited nk pegi sek0la !
aku pun tak tahu la
knp aku suke sgt pegi sek0la

ap jd bes0k erk ? 
1. aku bwk buku byk la . 
2. meje aq bedebu 5 inci 
3. aku msty tak benti ckp 
4. aku kne buad pbntangan sejarah !
5. cikgu2 akn pekse 0mwek 
6. dpt ketas PPT kud
7. sukan sek0la !

hmm, 
aku risau tang no.4 uh weyh !
aq baru je pgg buku sejarah td !
aq da bce
tp x phm ap pun !
cmne nie ? 
aq tgk buku td 
nme2 yg aq tlis 
aq adlh org ke-2 !
0h tidakk !
s0rang2 weyh d0k at depan 
aku x biase la ! 
aq nie da la x mnat sejarah 
aku la plg shengal dlm kelas t0h weyh
k0mpem tebangak bangak at depan kelas nty 
cuakkkk !

b0le x aq d0a bia ckgu x ms0k klaz ? 
beng0ng la k0w tyra 
ape kejadahnye bwu bukak sek0la ckgu da x ms0k klaz 

hmmm, 
mlm nie sunyi sgt . 
sbb . mr.o xd !
mr.o at 0stel 
xpe xpe 
bes0k kte jumpe kn mr.o !
mr.o ! 
rindu awak la 
x saba nk jumpe awak ! 
*gtl 

kelaz 5 akaun i !
ape jd la pd awk kn 
saya pun indu awak la 

bebudak kelas 5 akaun i
jumpe bes0k yer !
mlm nie k0mpem k0wg p0kpek2 da kn 

nadea ! adiba !
aq excited nk st0ry m0ry dgn k0wg !
rindu + syg at k0wg !

bel0g dan fesbuk !
lepas nie jarang2 kte bersua yer 
*p0yo gilak la. sdg kn salu je on9 

da ! jgn nk merepek lame2 
buku text sejarah !
saya datang nie 

bubye bel0g 
selamat malam

sekian terima kasih 
^_^

mr.o ! mr.o ! mr.o !

Oh! Ho! Ho!
Kalau mata bertentang mata
Hati didalam bagai nak gila.
Heh!

hahahaha
lagu m.daud kilaw pulak aku nyanyi 

weyh weyh
ad nmpak mr.o aku x ?

weyh weyh
nmpak x ?!

weyh weyh !
mne mr.o aku ?!

ish k0wg nie 
bkn nk jwb kn !

hmmm, 

mr.o !
saya rindu awak la !
-dlm bhase melayu-

اشتقت لك
-dlm bhase arab-

i miss you
-dlm bhase inggeris-

k0wg nk bhase ap lg ? 
frence ?
hindi ?
cine ? 
itali ? 

pegi la g0ogle translate yer !
hahaha

mr.o !
knp x text ? 
jgn la ckp sbb semalam uh

sbb ap erk ? 
ala , aku pncing je xnk text sehari due
tgk spe text dlu 
klw x text uh mknenye p0yo la 

kn da ckp cancel bnd nie !

mr.o !
mne pegi ?
org da text 
tp xd resp0ns pun 

mr.o !
kate klw x text sehari rse laen mcm je kn

tgk la nie 
rindu gilak nie !

mr.o !
rindu org tak ? 
hahaha
mr.o kate jgn nk gtl2 yer
aku ckp
tgn nie yg tlis
mr.o ckp 
p0tong jer tgn uh!
hahaha

mr.o !
tak tipu !
rindu gilak nie 
text org lu erk 
org nk maj0k kejap !
sbb mlm td x eply pun kn 

mr.o !
mlm td org mimpi mr.o !
wah !
da lame x wusha mr.o en 
tbe2 dlm mimpi pulak 
gatal + gedix = atyra 
ala . gtl dan gdix dgn mr.o jer !
hahaha
ngek la k0w tyra !

tp kn
v0ngok bet0l !
mr.R pun dtg dlm mimpi org 
tetbe jer
pelik pelik
arghh !
xnk pk sal mr.R
syuh ! syuh !
pi la ja0h ja0h
awak kn da ad org laen 
org pun da ad mr.o 
hahahaha

mr.o oh mr.o !
rindu awak la !
x lame lg kite jumpe kn .
hahaha
gelabah gilak la

mr.o !
setakat text b0le la nk gdix2 + bjet brani 
sbb awak xd dpn mate
klw awk da at dpn mate
kaku abes la !

da penat la bebel pasal mr.o 

nak cakap lg sekali larh !

mr.o !
saya rindu awak 
^_^


sekian terima kasih
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...