bes0k isnin la weyh !

entry sebel0m bace buku sejarah ^_^

weyh !
bes0k isnin la !
sek0la da !
hari yg aku nanti nanti kn 

spt biase la weyh 
aku excited nk pegi sek0la !
aku pun tak tahu la
knp aku suke sgt pegi sek0la

ap jd bes0k erk ? 
1. aku bwk buku byk la . 
2. meje aq bedebu 5 inci 
3. aku msty tak benti ckp 
4. aku kne buad pbntangan sejarah !
5. cikgu2 akn pekse 0mwek 
6. dpt ketas PPT kud
7. sukan sek0la !

hmm, 
aku risau tang no.4 uh weyh !
aq baru je pgg buku sejarah td !
aq da bce
tp x phm ap pun !
cmne nie ? 
aq tgk buku td 
nme2 yg aq tlis 
aq adlh org ke-2 !
0h tidakk !
s0rang2 weyh d0k at depan 
aku x biase la ! 
aq nie da la x mnat sejarah 
aku la plg shengal dlm kelas t0h weyh
k0mpem tebangak bangak at depan kelas nty 
cuakkkk !

b0le x aq d0a bia ckgu x ms0k klaz ? 
beng0ng la k0w tyra 
ape kejadahnye bwu bukak sek0la ckgu da x ms0k klaz 

hmmm, 
mlm nie sunyi sgt . 
sbb . mr.o xd !
mr.o at 0stel 
xpe xpe 
bes0k kte jumpe kn mr.o !
mr.o ! 
rindu awak la 
x saba nk jumpe awak ! 
*gtl 

kelaz 5 akaun i !
ape jd la pd awk kn 
saya pun indu awak la 

bebudak kelas 5 akaun i
jumpe bes0k yer !
mlm nie k0mpem k0wg p0kpek2 da kn 

nadea ! adiba !
aq excited nk st0ry m0ry dgn k0wg !
rindu + syg at k0wg !

bel0g dan fesbuk !
lepas nie jarang2 kte bersua yer 
*p0yo gilak la. sdg kn salu je on9 

da ! jgn nk merepek lame2 
buku text sejarah !
saya datang nie 

bubye bel0g 
selamat malam

sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...