mr.o ! mr.o ! mr.o !

Oh! Ho! Ho!
Kalau mata bertentang mata
Hati didalam bagai nak gila.
Heh!

hahahaha
lagu m.daud kilaw pulak aku nyanyi 

weyh weyh
ad nmpak mr.o aku x ?

weyh weyh
nmpak x ?!

weyh weyh !
mne mr.o aku ?!

ish k0wg nie 
bkn nk jwb kn !

hmmm, 

mr.o !
saya rindu awak la !
-dlm bhase melayu-

اشتقت لك
-dlm bhase arab-

i miss you
-dlm bhase inggeris-

k0wg nk bhase ap lg ? 
frence ?
hindi ?
cine ? 
itali ? 

pegi la g0ogle translate yer !
hahaha

mr.o !
knp x text ? 
jgn la ckp sbb semalam uh

sbb ap erk ? 
ala , aku pncing je xnk text sehari due
tgk spe text dlu 
klw x text uh mknenye p0yo la 

kn da ckp cancel bnd nie !

mr.o !
mne pegi ?
org da text 
tp xd resp0ns pun 

mr.o !
kate klw x text sehari rse laen mcm je kn

tgk la nie 
rindu gilak nie !

mr.o !
rindu org tak ? 
hahaha
mr.o kate jgn nk gtl2 yer
aku ckp
tgn nie yg tlis
mr.o ckp 
p0tong jer tgn uh!
hahaha

mr.o !
tak tipu !
rindu gilak nie 
text org lu erk 
org nk maj0k kejap !
sbb mlm td x eply pun kn 

mr.o !
mlm td org mimpi mr.o !
wah !
da lame x wusha mr.o en 
tbe2 dlm mimpi pulak 
gatal + gedix = atyra 
ala . gtl dan gdix dgn mr.o jer !
hahaha
ngek la k0w tyra !

tp kn
v0ngok bet0l !
mr.R pun dtg dlm mimpi org 
tetbe jer
pelik pelik
arghh !
xnk pk sal mr.R
syuh ! syuh !
pi la ja0h ja0h
awak kn da ad org laen 
org pun da ad mr.o 
hahahaha

mr.o oh mr.o !
rindu awak la !
x lame lg kite jumpe kn .
hahaha
gelabah gilak la

mr.o !
setakat text b0le la nk gdix2 + bjet brani 
sbb awak xd dpn mate
klw awk da at dpn mate
kaku abes la !

da penat la bebel pasal mr.o 

nak cakap lg sekali larh !

mr.o !
saya rindu awak 
^_^


sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...