kadang kadang

salam satu malaysia . apalah cerita aku hari ini kan . macam dialog dalam cerita nujum pak belalang pun adakan . kadang kadang . apa yang kadang kadangnye erk ? mahu cerita la nie . sebelum itu . aku nak korang semua feeling abes yer . 


ehem ehem . . 


kadang kadang 
aku rasa aku jahat sangat 


kadang kadang
aku rasa aku bukan kawan yang baik


kadang kadang 
aku rasa layak ke aku untuk dia 


kadang kadang 
aku rasa aku tak patut buat mcm ini 


kadang kadang
aku rasa akulah orang yang sangat mementingkan diri


kadang kadang
aku rasa serba salah yang teramat sangat 


bermacam macam kadang kadang lagi dalam kepala aku ini . kenapa mesti disebabkan seseorang yang aku sayang, aku mesti merasakan semua ini ? maaf kawan . andai aku telah menyakiti kau . kawan, kau tidak menunjukkan wajah kekesalan, kemarahan, malah wajah kebencian juga tidak kau paparkan . sedangkan, aku tahu hati kau sangat terluka dengan sikap aku yang mementingkan diri sendiri . kejam sangatlah aku . aku tahu aku salah . mengapa aku tidak memikirkannya sebelum aku meneruskan hubungan dengan dia ? dia terlalu istimewa buat aku . aku sayang dia . dan dia juga menyayangi aku . bila perasaan sayang muncul . sebuah pengorbanan juga muncul secara tiba tiba . kawan . mengapa mesti kita menyayangi seseorang yang sama ? aku sayang kau kawan . aku juga menyayangi dia . kau dan dia merupakan salah seorang yang teramat penting dalam hidup aku . mengapa aku tidak seperti kau kawan . kau sanggup melihat aku bahagia bersamanya . kau tersenyum . sedangkan hati kau terluka . dan yang lebih parah, pastinya luka dihati kau teramat dalam . andai aku berada ditempat kau kawan . pasti aku tidak melayan kau seperti mana kau melayan aku . jutaan terima kasih dan maafkanlah aku kawan . hanya itu yang mampu aku ungkapkan . sekali lagi aku ucapkan terima kasih dan maaf . kawan ! aku sayang kau . 



sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...