p0kpek p0kpek di pagi yang sejuk ^_^

selamat pagi ! k0rang tid0 lagi yer ! aku tahu , aku update bl0g nie terlalu awal . k0rang sedang dibuai mimpi yang indah . apa yang k0rang mimpi erk ? ada tak aku dalam mimpi k0rang ? hahaha . ups ! jauh sangat dah nie aku melalut . aku tak nak blog aku berhabuk . dengan itu, aku pun p0kpek p0kpek la kan . 0ke 0ke . agak-agak en , apa st0ry aku hari ini ? nak st0ry pasal siapa erk ? hehe . seperti biasa la kan . tak lain dan tak bukan . mr.o ! ad0yai . semakin hari semakin gedix la k0w atyra ! biar lah ! sibuk aje . wekk ! semalam . hari selasa . 28 jun 2011 . mr.o ! terima kasih ya . sayang awak ! haha . kenapa erk ? mr.o kasi gula gula kesukaan saya ! haha . jangan jelez ! bukan sebiji tapi sebungkus . ha ! nak mintak la tu . hahaha . sedikit batax terpapar disini . hey ! suka hati aku la nak batax ke tak . wekk ! ha ! nak tahu la tu cmne mr.o kasi at aku . hehe . dy kasi je la . aku tak nak st0ry la . nak pegi sek0lah . bubye . 

ch0p ! 

meyh sini aku tunj0k gula gula kesukaan aku 



sumber dari mr.G
mr.g0ogle larh 
^_^



sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...