setelah beberapa hari aku berasa sunyi ^_^

apa kes aku hari ini ? sunyi ke k0w tyra ? erm, xd la sgt . tp aku rse mcm ad yg x kne jer . lepas t0h dgn kate2 yg membuat aku bengang dgn diri sendiri . saket telinga aq weyh ! erm, yelakn . hari nie hari keempat aku sek0lah selepas due minggu cuti . k0rang pun kn ? aku tahu da . ngee . hmm, empat hari nie kan . aku rase laen mcm giler larh . sbb ap erk ? k0rang rse sbb ap ? tahu ke x nie ? tahu ! pe yg k0rang tahu ? x laen dan x bukan . mr.o la kn . hehe . alamak . gtl + gdix aku da dtg la weyh ! empat hari nie kan . aku rse mcm da empat minggu . parah bet0l la aku cmnie . phm2 la yer . klw da terjebak dgn see aii anne tiii aaa kn . alamak ! apesal jiwang sgt nie . terase nak muntah la pulak . ups ! nak muntah ? jgn at bel0g tercinta aku nie yer . oke oke . smb0g st0ry . hmm, mr.o oh mr.o ! rindu larh ! haha . yerk ! mkin gdix la pulak . hmm, semalam x puas la wusha mr.o . bunga yg mr.o nk bg t0h pun x dpt lg . sbb, p0st man nye demam . haha . semalam mr.o text pkai numbe mmbe dy . still rse bengang dgn diri sendiri sbb tido lam bas . mr.o ! laen kali bg tahu yer nk text uh . lek la kan . at ck0la jmpe la kn . tak ! sek0la laen . sek0lah kte0wg kne bajet2 . haha . empat hari sek0lah . b0le dikire bape kali aku ckp dgn dy . hanya mampu pndang2 je la . itu pun da knt0i dgn tet ! haha . ingat senang ke hah nk pndg ? huh . bhaye . malam nie ? mr.o ! saye tggu awak nie . mcm2 nak ckp dgn awak . yeke ? kejap lg aku xtau pun nk ckp ap . haha . mate oh mate ! ptg td da tdo lame kn . mlm nie jgn ngengade telelap pulak yer . mul0t ! jgn nk menguap jer . thn la ckit . tggu mr.o kejap . andai kate mr.o x call . kte maj0k seminggu yer . nak maj0k sebulan mcm lme la pulak kn . hehe . oke la . selamat malam k0rang . aku nak tggu mr.o nie . daa .


sekian terima kasih ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...