terima kasih

. mama saya .

terima kaseh mama
terima kaseh mama
terima kaseh mama
^_^

isnin selasa rabu khamis jumaat sabtu ahad
hari ahad baru la aku makan nasi mama
hahahaha . kejam w0
isnin smpai khamis aku mmg x sent0h nasi la
x sempat nk mkn 
isnin dan rabu ad klaz mlm , x sempat nk mkn . 
ptg t0h dgn b0la jaring nye . 
selasa dan khamis pulak , mase t0k tid0 awal
x sempat nk mkn jugak
jumaat pulak . 
b0rong mknn at pasa .
mknn at uma da tntu2 aq x mkn . 
sabtu ? mama x masak 
mkn at kenduri yer 
mkn free weyh 
mlm t0h mkn at lua . 
rice chicken ch0p 
selalu aku mkn x abes
kali nie abes .
licin pinggan t0h .
lapa kud aku nie 
lame da x mkn 
^_^

ahad !
yeah ! bwu ary nie aku mkn nasi mama weyh 
mkn nasi la0k ikan g0reng + kicap .
sedap . da lme aq x mkn cmnie . 
rindunye dgn nasi . 

alhamdulillah
kenyang 
mama ! 
jangan meraj0k lagi ya
jangan m0gok tak nak masak ya


. sekian terima kasih .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...