MAJLIS GRADUASI

majlis graduasi SAMMPS

aku nak bagi tahu

tempat : dewan besar SAMMPS
masa : 8.00 a.m - 12.00 p.m
tarikh : 24 April 2011 bersamaan 20 Jamadilawal 1432H
tema : kecemerlangan Berterusan

aku malas nak cakap byk 
meyh sini aku tunj0k samtink 
^_^

. ketibaab vvip . 
lame gilak tggu vvip nie dtg 
dlm buku tulis pk0l 9
tp dy dtg 9.30
sab0 je le

b0san + lapa
^_^
tah ap2 tah yg pengetua cakap at dpn 


jeng jeng jeng
tiba masanya penyampaian hadiah

eh2 . aku ke ? 
bangga pulak 
*suka aty aku la*

amni
aku geram dgn budak nie
da lame aku x p0kpek2 dgn dy
aku dr kantin ke dewan
ingat nk jumpe dy la
hmm , hampeh
da balek 0wg nye
nmpk dy at lam kete 
sdey 

najiha 
ini budak pun same
aku nk p0kpek2 dgn dy
sdey sdey 

hmmm
aku nak tunj0k mereka2 yg nek pentas pulak

iffa
pelajar terbaek SMA

apiz

nad sue

maaf la at kengkawan laen
aku bkn tak nak letak pic k0wg at cni
gmba yg laen sume kab0 
harap maklum 
^_^


0ke 0ke
kite tr0zkn lagi

t0koh pelajar lelaki
amir haziq bin zainal abidin
bangga mak ayah dia kn
ser0nok dpt anak cm dy

t0koh pelajar prempuan 
fatin najwa binti hatta
ser0nok mak dy
dpt naek pentas 
hehe

da abes majlis graduasi kita
sesi gedik menggedik pun munc0l
haha
tgk nie 

ehem ehem
nama saya harith radhi

nama saya fathul radhi 


nama saya muhamad khair 

hahahaha
ser0nok kud majlis graduasi nie

aku akhiri dgn pic aku
^_^

ups . lupe pulak
lepas datin dyba lifa tnye
bawu aku tingat
aku dpt anugerah
no 3 
dan
plg tinggi sains 


sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...