budak baju kuning

hey hey hey hey
gud evenin
suda mkn ? 
supergurl da
mkn nasi l0mak
s0dap 

ups ups
x mahu cter sal nasi l0mak
nk cer sal budak baju kuning (BBK)

nadea aku dieba

 lbey kurang puk0l  2.15 p.m la 
kit0wg tur0n g surau
baru je dud0k
bukak kas0t nan st0kin
lepak kejap
x sampai 1 minit kud
tibe2 
BBK t0h datang

BBK : akaq . akaq s0lat x ? *s0aln p0yo
kte0wg : s0lat *serentak kte0wg jwb*
BBK : mintak t0long cepat ckit yer 
*smbil t0h tunj0k tgn ke arh surau

hahahaha
aku pun ter0z bangun
smbil ckp 
"nad cepat la. ish s0lat pun lmbat"
nadea : ah k0w . sme jer . ckp 0wg . 

tak tipu lawak kud
walaupun malu kne teg0
smpai balek aku gelak psal bnd nie
aj0k ap BBK t0h buad

aku ad la cer bnd nie at adk b0ja aku
rupa rupa nya
BBK t0h tidak disukai ramai
BBK t0h telah diberi gelaran tet !

h0i BBK 
aku baru je dud0k at ctu
k0w da halau aku 
mesti k0w pk aku tur0n awal kn
haiya !
pape pun
terima kaseh la
sw0h aku s0lat cepat
*sebenanye ramai lg yg amek wuduk

p/s : k0wg jgn la ms0k surau lmbt2 yer
jap agy kne s0und 'mintak tlg cpt ckit yer'
ser0nok kud bile kne s0und
hahahaha
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...