14 APRIL 2011

h0i h0i
bang0n je pg
semangat nk pegi ck0la
5.45 a.m aku bng0n
tgk mama tgh masak nasi g0reng
aku pun besiap nk g ck0la

sampai je ck0la
hari nie mcm2 jenis baju dy0wg pkai
mcm2 wane ad
purple . hijau . mer0on
semangat je nk lawan amal islami
chaiy0k2 la sam0ne !

ap jd erk pg t0h ? 
sdey kud ditinggalkn
aku . nad diba n de geng . 
pegi carik ckgu2 yg baek aty 
puj0k sw0h bwk kte0wg pegi SAM bagan terap 
aku penah je pegi SAMBT t0h 
sbb ck0la adek aku kn 
tp nk pegi agy . nk jd peny0kong !
hehe
ckgu2 yg kte0wg jmpe
ustd zakwan . ckgu ilham . ustd ghani . ckgu aliza . ckgu hafizah . ustd ramlan . ckgu bibi . ustd faizal . ustd hadi . sir tengku . ustd kamarul . ramai kud ckgu2 yg kte0wg jmpe . 
bila kte0wg ckp nk ik0t . ckgu akn jwb 
'mintak kebenaran dgn pengetua dulu'
gila ke nk mintak kbnran dgn pengetua 
gerenti dy x kasi kn .
kecewa !
sbb x dpt pegi 
xdpt jd peny0kong !

s0 
ap yg aku buad ? 
nie la yg aq buad 
 . pantang nmpk camera . 

 . yeah ! .

 . bila b0san ini la yg dicari .

 . yezz! sentiasa dihati .

 . snap lg .

 . i luv u .

? ? ?

 lepas sesi begamba
mereka2 pegi ke bilik APD
kampus astro
tgk la animal planet
mereka2 saja
nadeatyradieba ?
kami bertiga tidak berminat
sbb ramai la at bilik APD t0h
tibe tibe
kami betiga terase lap0
ap agy melantak la
kami mkn 
nasi g0reng made in rumah aku
sama nuget made in rumah dieba
tidak lupe
r0ller c0ster made in rumah nadea
penat kn puj0k ckgu2 
ingat dpt la pegi
hampeh
smpai lap0 kte0wg dibuadnye
p0k pek p0k pek je le keje kte0wg
tepat jam 11
aku sama nadea g tur0n kantin
beli air
seb bek ad b0tol
da t0h
naek ats . smb0ng mkn nasi g0reng sama nuget
dieba ms0k klaz . blaja sbjek sejarah !
kesian . buad muke mlz nk blaja 
nadea pulak . smbang2 sama mereka2 td .
aku ? terasa ngant0k 
s0 . tid0 la . 
lame kud aku tid0 .
*gaye cm dak 0stel je*

nadea dgn miwa bising !
tejage aku dr tid0 
gelak2 psal gmba 
hampir jam 2 
aku teringat 
 sepat0tnye aku g siapkn papan kenyataan KAPA
disebabkan penyaket lupe aku . 
papan t0h diabaikan 
adakah aku msih kecewa sbb x dpt pegi ? 
iye kud 

2.00 p.m 
time t0 s0lat
nadeatyradieba tur0n lmbt ckit
kte0wg 0wg last yg tur0n kud
tibe tibe
sir tengku !
'kamu nk ikut sye pegi bgn terap tak?'
*l0kasi KAMIL*
kami
'nak ! sies ke sir?'
sir tengku
'kamu dud0k lua ke dlm?'
kami
'd0k lua'
sir tengku
'tlef0n mak ayh kamu dlu . sye balek kjap . nty sye dtg blek amek kamu'
kami
'0ke sir . 0ke . bet0l yer nie sir'
sir tengku
'kamu bertiga je yer'
kami
'iye sir . iye sir'

tak tau nk kate ap da
xcited gler !
senanye sir pun x tau jln sgt
salu dy ikut jln sg besa
ja0h
kali nie ikud sepintas

. kejadian didalam kete sir tengku .
asek tegelak gelak
adiba la
buad aku nan nadea saket per0t
pling besh 
adiba : sir, b0le kuadkn x radi0 nie ? lagu nie besh la 
*ececeh . ap bnd pulak nie dieba*
sir : kuad kn la . 
*jwpn simple je*
adiba : saya tahu, sir pun suke lagu nie kn  
*bajet je. ingat k0w b0moh er. hehe*
sir : ish, xd la . sye biase aje
*jwpn p0yo dr sir. hehe*

dieba dieba
mul0t tak reti nk benti
aku pun x reti benti gelak
eh2, k0wg nk tahu x kte0wg dga lagu ap ? 
kte0wg dga lagu nie

nobody

besh ark ? 
da lme kud lagu nie
perh, sir nyanyi weyh !
i want nobody2 but u !
hahaha . 
dieba : ceh, kate x suke . tp afal .
sir : yg t0h sume 0wg apal . budak2 pun tau . 
aku dan nadea hanya mampu gelak


selepas lbey kurang 15 minit la
tibanya kami di IKYS .
ap jd pulak erk ? 
. iffa dan aiskrim .

. peserta kamil .

 . bace d0a la .

. snap kejap .

. saya peserta khutbah .

. bila nadea jumpe kawan lama .

. nasyid SAMPP . 

. mama leja menangis .
tangisan kegembiraan

. nad sue .

Sekolah Agama Menengah Muhammadiah telah menjadi naib juara .
beze 2 markah jer . syg sungguh . 
siapa juara ? 
spt biasa . samt bt38 telah menjuarai keseluruhannye 
tp agak2 la br0k 
xyah la ckp 'asek2 ck0la kte je mng . xd ck0la laen ke?'
aku dga pun berapi . 
nk aku bak0 er ? 
klw k0w nk ck0la k0w klh .
tak payah anta wakil la .


aku gembira sebab selama aku sek0lah at sam0ne
xpenah pun j0in KAMIL nie
bwu skrg aq j0in 
walaupun x ms0k pape en .
hehe


sebenanye . aku nk mas0k khutbah . tp , ustad xnk anta pulak
gile ke p0mpuan khutbah . 
nadeatyradieba gembira sangat
terima kasih sir tengku !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...