semut oh semut

. assalamualikumwarahmatullahiwabarakatu .
hadirin hadirat yg dirahmati Allah sekalian
dud0knye saya menatap pc ditgh mlm yg sunyi lg sepi ini 
saya ingin menyampai kn sebuah cerita mengenai semut

amacam ? 0ke x ? 
kalah kamilia syarahan 
^_^

saya ter0skan cerita saya pd mlm yg sepi nie . 
pada satu petang yg panas
hingga menyebabkan muke saya yg x seberape putih menjadi hitam 
sedang asyik dud0k di bawah p0k0k ......
p0kok . . . p0kok . . .
ala, p0kok yg chantek t0h . 
tiba-tiba . 
aww ! ap bnd nie ? 
semut yg chantek lg ayu lg cun lg baik gila 
kalau x silap nme semut t0h semut ip0h 
tp dy d0k at sam0ne .
sesat kud . 
x jumpe jalan balek ke ip0h . 
ups, saya ter0skan lg cerita saya
semut ip0h itu
telah menggigit tangan saya yg lg cun drpd dy 
mybe sbb saya punye tgn lg cun , dy jelez
then gigit tgn saya . 
abes bengkak taw . 
gatal + saket tahu ?!
aish .
sdg asyik bermain b0la jaring . 
kejap2 saya g garu tangan yg gatal + saket t0h . 

semut 0h semut
laen kali jgn gigit tgn saya taw . 
x baek taw . 
kesian saya . 

meh sini saya tunj0k semut yg cun t0h 
cun kn ? 
. itam oren .
klw wane ijaw lg cun kud . 
*ad ke semut wane ijaw?
^_^

nk tunj0k pulak dimana semut itu menginap
. p0kok chantek .
semut cun t0h menginap at p0kok nie la . 

sekian sahaja cerita saya pd malam ini 
sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...