FRIDAY IS MAKAN DAY

muslimin dan muslimat yang kuad makan
hari jumaat adalah hari makan sedunia
*memandai je aku nie*
t0k pengetahuan k0wg yg bl0m tahu ataupun yg dah tahu
hari jumaat ad pasar at belakang dewan tun razak, jalan raja chulan, 45200 sabak bernam, selang0r . 
alamat lengkap aku bagi . 
klw k0wg nk pegi , tp x tahu nk tuju en . 
gune la gps . gerenti x sesat . 
abang aku cakap la ^_^

nk tahu ap yg aq beli x ? 
jeng jeng jeng
 . jemput melantak .

 . tau fa . mnis w0 .

 . afam balek . 
tiap2 minggu aku beli taw
bl0m smpai uma agy da abes 
. sedap sgt .

 . putu mayum .
reti mkn x ? 
tak ? kesian 
sedap weyh

. laksa penang .
ups, basi la law bwk dr penang .
laksa sabak 
sedap sedap

maaf la . 
gamba x banyak . 
erm, ad lg yg aq b0rong
 kuey te0w 
jambu pink
jambu batu
ice blended
ap agy yer . 
i2 je la kud . 
bajet 50 hingget je kn . 
x dpt nk mkn jag0ng baka
alhamdulillah 
aq kenyang sgt ary nie 
setelah berhari-hari aku x mkn nasi
mama mara sbb x mkn .
dy kate dy xnk msk agy da law xd yg nk mkn 
yg mkn cume abah dgn adi 
ad0yai . mama meraj0k pulak . 
kejap2 . 
nk kasi pntun dr abah

gendang gendut roti dan capati
kenyang perut senang hati


. sekian terima kaseh .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...