sembilan sembilan sembilan

berita semalam.....

sembilan sembilan sembilan -999
k0rang pernah tak call number nie ? tak pernah ? aku pun tak pernah . aku nak call dah semalam . sebab ada kemalangan kecil yang berlaku dirumah aku . sebelum aku dail nombor tu kan . dah ada penyelemat datang . siapa siapa ? abah aku a.k.a superhero . hehe . apa dah jadi rumah aku ? ha ! nie la nak cerita . sebuah kereta yang dipandu oleh shahradzi rosli berumur dua puluh tak tahu . aku lupa la umur dia . sambung berita . kereta tersebut hilang kawalan dan telah melanggar sebuah bangunan yang berpuluh puluh kali ganda besarnya daripada kereta tersebut . bangunan yang dimaksudkan adalah peti ais mama yang berusia dua puluh tak tahu . kejadian berlaku kira kira jam 5.45 petang semalam . penat la nak buad berita tah apa apa tah . kebetulan semalam aku nak pegi amek gmba bunga abah . aku snap dlu pic adie . meyh sini aku tunjuk . 


tengok la . abang adi didenda membersihkan kawasan yang dia dah kotorkan . dah macam bibik made in vietnam la k0w nie abg adie . kalau korang perasan la . kereta yang dipandu abang adi tu ade kat kerusi . rumah abah dibanjiri air sirap dua jug weyh ! padan muka abang adi . dapat bebelan percuma dari abah . 



sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...