cayunk saya !

assalamualaikum ! ada orang tak ? ada . jemput lah masuk kalau tak malu . memang tak malu pun . ini tempat aku . masuk je la kn . apa cerita supergurl ? gembira je nie . alahai . mestilah gembira . takkan la nak sedih 24 jam kan . amb0i . suke bet0l yer . tgk tu . senyum sampai ke telinga . hehe . kenapa gembira sangat nie supergurl ? nak tahu ke kenapa ? mestilah nak tahu ! hehe . dulu, dy pergi . tinggalkan aku seorang diri . dy buad aku menangis meratapi pemergiaannya . kini, ad pengganti . dy lebih baek . dy buad aku senyum smpai ke  telinga . amb0i amb0i amb0i . supergurl nie . siapa yang pergi dan siapa yang datang tu ? dy terlalu istimewa . ececeh . istemewa la sgt . siapa ? nak tahu jugak . sharing is loving . wekk ! nak berloving2 pulak da dgn aku . hehe . sekali sekale . tak pe la kan . siapa la yg da buad supergurl nie senyum smpai ke telinga erk ? betul ke nak tahu nie ? betul la . cepat la kasi tahu . ala, malu la nak kasi tahu . eh2 budak nie . tamp0 nak ? hahahahaha . kite malu la nak kasi tahu nama dy . kite tunjuk gamba dy dgn kite je la . ye2 . nak tengok tak ? nak la ! cepat cepat . 



nik0n d3100 kini tinggal kenangan


2 julai 2011
canon eos 600d menjadi pengganti



terima kasih abang ej0y suda belikan yang baru . 


sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...