HELLO KITTY

jalan jalan . cuci mata . jalan ke mana atyra w0i ? tak kemana pun la cik kiah w0i . aku cuci mata at lapt0p abah nie je . aku jalan jalan at mudah.my . suka aku tengok barang at situ . apa barang yang aku teng0k erk ? semestinya hello kitty ! weyh ! cute gile ! macam aku la cute nyer . alamak ! perasan sudah . tak pe . sekali sekale kan . hehe . geram gile la weyh ! aku nak hello kitty ! aku nak beli pakai duet sendiri b0leh jer . tapi sayang . duet melayang cmtu jer . nak mintak at abah . k0mpem la abah tak kasi kan . mintak at adie ? ntah la . mintak at mama . mama cakap , nnty mintak laen smpai bnd laen . mama tak suka beli barang yang tak de at depan mate . masalahnya, aku carik at sabak nan sungai besar tak de pun . aku tak jumpa . eei ! geram gile la . korang nak teng0k tak apa yang aku teng0k ? nak ! 0ke 0ke . meyh sini aku tunjuk 


yang nie tak de la mahal sangat
rm60 jer
mama ! belikan la yang nie 


yang nie murah jer 
harga at pasar malam
rm20


yang nie pun rm20 


rm60 + rm20 + rm20 = rm100

mama ! seratus jer . b0leh la . belikan la
kalau tak dapat ketiga tiga jam nie kan
dpt jam yg rm60 tu pun jadi la . 
arghh ! ada tak sape2 nak belanje aku ? 
belanja la . belanja la .

weyh weyh . da penat la membebel . selamat malam 
h0pe jam di atas akan jadi milik aku !


sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...