ADIRA


taraa ! 
testing p0wer one two three one two three
kita buka cerita kita dengan muka aku yang perasan lawa 
0ke . tak lawak . b0ngek ada la .
st0p merepek !

teruskan cerita hari ini 
selalu aku buad entry pasal aku yg tah ape2 tu kan . 
lepas tu pasal mr.o 
kn kn kn ? 

kali nie . aku st0ry pasal abang aku 
aku ada lima adik beradik 
tak ramai pun
aku ada s0rang adik
dan 
aku ada tiga abang 
tiga tiga aku sayang
tapi ! s0rang nie yang aku sayang gila gila
bukan aku jer . mama pun sama !
kadang tu aku jelez . huhu . 

sepupu sepapat mak cik pak cik cakap 
abang aku nie macam aku
eh ! tak tak
aku nie macam abang aku 
eh ! sama je larh !
0rang cakap . muka kite0rang nie f0llow mama 
kite0rang nie s0pan . berbudi bahasa gitu ! 
adek dgn abg aku yg 2 0rg lg uh agak ganas . brutal gitu . 
tapi ! dalam hati ada taman .
lagi apa erk ? 
ha ! kite0rang nie . tak suka orang usik barang kite0rang
sejibik macam mama
lg2 barang berharga . yang kite0rang beli pakai duet sendiri .
kite0rang . kalau dah kata NAK . jangan nak halang2 . 
biar apa pun halangannya . memang kite0rang akan dapatkan . 
banyak lagi persamaan kite0rang . 
nak cerita memang takkan habis sampai tahun depan 
*oke . aku tipu . 

ermm, aku st0ry sal abg aku nie
dia kalau dah kata nak . memang dia akan dapatkan en 
g-sh0ck . rx-z . oakley . ray bain . arai . 
lg ap yg ad brand sume dy nak . 
kalau aku . nampak hello kitty c0mfirm aku beli . 
^_^

oke . smb0ng st0ry lagi 
aku tak kesah la dy nak beli apa pun . 
kecik ke besa ke barang tu . 
sikit aku tak kesah .
tumpang gembira ada la
nanti aku batax2 dgn brg dy . 
nak teng0k aku batax cmne ? 
lebih kurang cmnie la 
aku rembat oakley dia ! 

0ke 0ke
dah ! jgn nak tunj0k sangat yg awak tu batax

kalau barang yang kecik b0leh la masuk rumah kan . 
kalau barang yang besar ? letak luar rumah la kan . 
tapi ! abang aku nie tak ! 
selagi muat barang tu dalam rumah . dia masukkan !
nak tahu dia bawak masuk apa ? 
meyh sini aku tunjuk

r-xz 

fixie


ya ampun ! shahradzi bin rosli !
sab0 je ler ~ 

nak tahu ! semalam kan .
dia maen basikal dalam rumah 
untung la time tu abah dah pergi masjid 
kalau tak. dah kene bebel da . 

mama cakap : hey adie adie . moto bwk masuk . basikal bwk masuk . penuh dah rumah nie . nasib baek l0ri tak muat . kalau tak dah masuk jugak dah . 

tengok la abang aku nie . 
kalau kene bebel . dy buad tak tahu jer
macam aku jugak la 
sengeh sampai ke telinga 
tapi ! kalau kiteorang dah marah . 
jangan cakap la weyh 
tak tahu nak ckp pe dah 

0ke . aku dah penat membebel nie 
aku nak kasi tahu pasal title entry aku nie .
ADIRA ? 
adira af8 ker ? 
tidak sama sekali
adi = abg aku
ira = aku la
so ? 
adi + ira = adira 

0ke . kita tutup cerita kita dengan muka kacak abang aku 
adi sama oakley 


sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...