masalah beb !

wahai orang kampung pisang ! ups.. sejak bila zon supergurl bertukar menjadi kampung pisang ? abaikan . tak penting pun . hari ini aku nak cakap pasal masalah aku . ups.. supergurl bermasalah ka ? parah !

bila aku bermasalah :

- aku akan diam
- aku akan buad muka mintak kaki 
- aku akan jadi pemerintah dirumah
- aku malas nak layan orang 
- aku akan marah sesiapa yang aku suka (selalunya adek aku)

aku sangat sangat berapi sekarang nie . ada sesiapa yang boleh kasi aku sejuk tak ? aku tahu takde pun kan . oke . aku tak kesah ! woi atyra ! apa masalah ko nie ? tetibe jer angin . nak tahu ? 

masalah aku ? satu jer . mata aku nie saket tengok dia !

siapa ?

gile ke aku nak cakap at sini ? memang tak la .
kata kata aku untuk dia 
- aku try think positive 
- klw boleh aku malas ckp dengan ko
- saket mate aku beb
- kau buad mood aku berubah 
- kau buad aku rasa malas sekolah 

hey ! mcm2 la aku nak ckp . tp malas !

nur athirah binti rosli ! anda dikehendaki untuk bersabar oke ! abaikan dia ! kau tak kesah pun . kau tak heran pun . kn . 

parah nak berdepan dengan orang macam dia ! tadi.. roni je yg tahu aku camne . tapi aku nafikan ap yg dia cakap .  aku senyum tp tak ikhlas . ini semua gara gara aku malas nak pikir dia ! tapi.. nie la lg satu mslh aku . aku tak boleh sembunyikan muka berapi aku . comfirm ada yang perasan . 

selalu kalau aku takde mood . aku carik abah . tapi.. malam2 nak crik abah . memang tak la . 

aku dah penat bebel . aku nak makan . mungkin makan masakan mama akan memberi ketenangan sedikit . selamat malam semua ! 





sekian terima kasih 

*hari ini tiada senyuman dari aku .


2 comments:

  1. heyy gurl,,aq ade beb...story kat aq meh :)

    ReplyDelete
  2. oh tidak ! tak nak story dekat sape2 . cukop aku cakap at blog nie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...