aucaakkk!

assalamualaikum.. ada orang takk ?? hapehape jeelaa.. nie laa entry pertama untuk tahun 2012 kan.. mempersembahkan.. supergurl taktahu nak merepek apa.. yang pasti memang serabut gila gilaaa.. gila gila gilaaa.. arghhhh!! tension aku...

sebab apa aku tension ?
 mula mula sekali... abah suruh amek STAM !!! uwekkk! aku taknak.. taknak taknak taknak.. aku taknak sekolah lagi :-(

nie laa antara komen komen yang aku dapat selepas aku buat status aku taknak STAM :-(





nak tak nak.. terima jeee laa.. besok aku terpaksa daftar STAM.. walaupun hati niee jauh sangat dgn stam tuh kann.. aku cuba laa menyayangi stam tuhh.. rela dalam paksa nieee..
besok orang daftar stam.. malam niee baru laa abah suruh amek stam..
gara gara si hidung unta laaa.. dy pegi cakap dekat abah.. agagaga..
abah cakap kamu kenapa tak amek stam.. patut laa abah fikir apa pasal laa kamu tak ada buat apa apa.. besok pergi sekolah.. amek stam.. pergi pergi pergi.. 
mama punya laa baek.. kalau kamu taknak, takpayah laa amek.. ikud suka kamu laa.. kalau kamu rasa kamu boleh.. kamu amek laa.. mama tak paksa.. 
rasa nak menangis jeee.. hati aku bukan pada STAM.. aku nak matrik.. tapi aku takut kalau kalau result aku tuh....... arghh! tah laaa.. takkan laa aku nak menganggur jee kan.. tapii! yang selalu aku fikir.. apa yang abah cakap tuh betul.. aku kena ikud.. memang aku sepatutnya buat keputusan sendiri.. tapi! aku nak ikud cakap abah jeee.. kalau mr.o tahu benda niee.. mesti dia suruh ikud cakap abah.. apa yang roni dengan cikgu ilham cakap memang betul pun.. aku tahu aku boleh!! abah pun yakin anak abah boleh.. sebab tuh abah suruh amek kn ?? kalau abah tak yakin yang kak ira boleh.. mesti abah buat tak tahu jee kan.. kalau abah percaya yang aku boleh.. aku pun kenalaa percaya dengan diri sendiri kan.. supergurl!! kau lebih positif sekarang ^^ tapi.. aku berharap sangat sangat aku dapat matrik! nadea cakap.. doa laa selalu.. ye nadd!! thanx taww..

supergurl!!! semangat la sikit..
macam niee



senyum pulakk camnie


oke dah.. besok aku pakai baju sekolah lagi :-(


sekolah agama menengah muhammadiah pekan sabak..
banyak sangat kenangan manis pahit.. dengan hati yang gembira.. besok aku menjejakkan kaki aku kembali ke sekolah... harap semuanya berjalan dengan baik^^ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...