mr.o!!!

setelah berapa abad aku tak story mory pasal mr.o.. baru laa aku nak pokpekpokpek pasal mr.o.. bukan tak mahu story.. ada jee kat draft^^ LUPA nak publish.. <-- alasan.. okeoke.. teruskan cerita.. 

nie minggu kedua mr.o di PLKN.. haa? baru 2 minggu kee? bila laa nak 3 bulan niee.. haish! sabo je lee.. 

minggu pertama.. ahad isnin mr.o ada laa call.. sebab enfon tak pulang lagi.. sedih, pilu, rindu dan yang sewaktu dengannya terubat laa sikit kan.. lepas tuhh.. jumaat sabtu ahad baru laa mr.o call lagi.. gembira yang teramat sangat laa kan.. mr.o pun bercerita.. katanya.. sudah naik 8kg.. katanya ada org ngorat.. katanya seronok.. katanya berteman dengan orang sabah.. sudah pandai cakap sabah dahh.. haha.. katanya bermacam macam kata laa.. penat aku nak bercerita.. oke stop minggu pertama.. next minggu kedua.. 

minggu kedua.. hari khamis.. bangun pagi.. tengok enfon.. celcom 5 missed call.. maxis 2 missed call.. aku tertanya tanya.. siapakah yang beria-ia mendail number aku ? celcom maxis pulakk tuhh.. kalau ada digi, msty kat digi pun ada missed call.. hehe.. 038723xxxx area mana pulakk niee? aku pun tanpa segan bin silu nyaa bertanya kepada cik dyba lyfa.. dy cakap tak tahu.. mungkin mr.o.. haa? mr.o ? ape kejadahnyaa dia nak telefon aku pakai public ? jumaat boleh call.. mustahil aku cakap.. tapi boleh jadi.. malam pulakk.. 1 missed call.. nombor depan same.. yg xxxx tuh laen... sah! nie memang public.. tapi betul kee mr.o ? aku pun pergi laa laman sesawang PLKN semenyih tuh kann.. tengok laa number telefon.. 038724xxxx... haa? sah! memang mr.o.. kenapa laa tiba tiba call nie? aku pun pelik.. haiyaa.. tidur malam ku tak lena.. call laa lagi sekali.. mesti jawab lepas niee.. tapi! nie laa.. bila tak ditunggu dia datang.. bila ditunggu dia tak datang.. hampeh!! sabo je le~ takpe laa.. jumaat kan ada.. alangkah gembiranyaa hati ini.. hehe.. 
aku : semalam ad call erk ? 
dia : ermmm..
aku : explain laa knp aku tk jwb.. then soriii...
dia : takpe.. 
aku : kenapa call ? 
dia : suka hati laa... tak boleh kee? 
aku : boleh jee.. tp pelik je laa..
dia : biase ajee.. 
aku : rindu la tuh.. 
dia : hehe.. rindu ____ laa.. 
aku : sgt2 ? 
dia : aah.. sgt2..
huahuahua.. tahu pulakk mr.o niee nak rindu sangat sangat.. tak pernah pernah nak mesej pagi petang siang malam.. nie tidur pun nak mesej jugakk.. orang lain tidur.. tidur jee la.. yang mr.o niee.. tidur mesej tidur mesej.. sabo je lee.. mr.o cakap terasa nak nanges.. haa? biar betul niee? time pergi hari tuh taknak nanges.. minggu lepas pun taknak nanges.. minggu niee baru nak nanges? huahuahua.. kalau mr.o nanges! nak gelak kuat kuat laa.. yok2 oo jee aku niee.. lepas tuh.. bila disuruh tidur.. jawabnya sekejap lagi laa.. lepas tuh.. dah end call.. mesej masuk pulakk.. :-(  <-- bagi muka sedih pulakk dahh.. alolo.. nie yang aku lemah nie.. pokpekpokpek kejap.. haa.. baru laa tidur kann.. 
hari ahad.. hari melawat.. mr.o! nanti orang datang yee.. dalam mimpi jee laa orang datang.. pahampaham aje laa kan.. sempena hari melawat niee.. kakak sama abang mr.o pun datang laa melawat kan.. aku nie macam biasa laa. mesti laa terjah muka buku mr.o kan.. kan kan kan.. then.. nampak nie pulakk.. 



terus mengalir air mata aku tengok budak botak plus hitam niee.. mr.o!! orang rindu dia sangat sangat.. dua minggu dekat plkn.. baru hari nie orang dapat tengok dia.. walaupun dalam gambar aje^^ sori laa.. kiteorang tak mampu mms mms niee.. nie pun disebabkan kakak dia yang haplod gambar nie kann.. memang gembira yang teramat sangat laa kan.. makan kepci.. tepi tasik.. mr.o!! bukan kee dia ajak orang duduk tepi tasik niee? bukan ke dia call orang kat tepi tasik nie? huahuahua.. oke dahh.. cukup!

mr.o niee kan.. botak plus hitam macam ini pun ada orang ngorat kee? ada jugak orang cakap mr.o niee comel ke? ape kejadahnya pompuan pompuan kat PLKN tuh? lagi satu! mr.o ! kata naik 8kg.. tapi tak gemuk pun^^ 

minggu nie seronok sangat sangat.. bekalan untuk seminggu.. hehe.. daaa.. penat sangat dah membebel kat sini.. kalau rajin.. nanti aku post lagi macam macam kerepek kat sini^^


sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...