tak suka tak suka tak suka !!!!!!!!!!!!!!!!!!

mood baik aku melayang entah kemana.. mungkin kelangit ketujuh..
mood tak baik aku terus melekat macam gula gula getah.. 

petang semalam.. pergi sekolah..
kelas akaun.. pokpekpokpek..
ainaa cakap tempat plkn dia kat berenang..
ouh.. dekat bangi..
aku nie dah berapa kali terjah laman sesawang plkn tuh..
nak tengok mr.o dpt kat mana.. tapi gagal!!

malam tadi..
balik dari kelas akaun..
aku terjah mr.lappy niee..
terjah plkn lagi sekali..
akhirnyaa.. aku berjaya! 
nie laa hasil nyaa
x-large size^^

lepas jee aku tengok benda niee..
ouh oke.. dekat semenyih..
dekat mana erk?? haha
takpe takpe... nanti pergi google maps
baca bawah lagi..
TARIKH LAPOR : 1-JAN-2012
MASA LAPOR : 9:30 PAGI
awalnyaaaaaaaaaaaa!!
hari ini 2 disember 2011..
sebulan jee lagi?? 
tolak dengan 2 minggu nak habis exam..
tinggal 2 minggu jee lagi ? 
2 minggu tuh daa laa plan macam macam..
nak itu nak ini.. itu ini..
new year jee.. mr.o dah pergi..
tiga bulan pula tuh.. 
______!!!!!! rindu dia nanty.. 

malam tadi... rasa air mata nie nak mengalir kepipi yang agak gebu nie..
tiba tiba.. mr.o text..
supergurl pun kasi tahu laa dia kalau supergurl dah tahu tmpat plkn dia..
then.. dia tanya kat mana..
supergurl pun call laa dia.. nak habiskan kredit yang tak habis2 dari minggu lepas..
dah call mr.o.. call nadea.. tak habis juga kredit aku niee.. 
supergurl cakap laa.. dia dapat dekat semenyih.. 1 jan 2012 dia dah pergi dah..
mr.o : haa?! 1 jan.. 
supergurl : hmm...
mr.o : cane erk..
supergurl : camtu jee laa..
tibatiba.. si hidung unta *adik datang.. malam tadi.. dia menginap kat bilik supergurl
dah laa.. mood memang tak baik..
tengok adik lagi laa makin tak baik..
ketuk pintu banyak kali.. tak reti sabar betull..
tahu laa org nak buka pintu.. huh!! 
lepas tuh katil aku yang memang bersepah dengan buku.. fail.. beg..
dia sepahkan lagi.. memang angin laa kan..
lantak kau laa dik.. malas laa aku nak membebel..
then, sambung cakap dengan mr.o..
jom laa tdo.. byee.. terus mati kan.. 
then supergurl text.. ad jojie kt sni..
mr.o : ouh.. ptot laa..
supergurl : jom je laa tdo :-(
mr.o pun mula laa.. oke tak nie.. kalau tak oke.. dy tunggu sampai oke..
supergurl cakap .. tak okee.. rasa nak nanges.. 
mr.o pun pujuk laa.. 
tak lama tuh.. oke sikit laa..
sebab ada jojie jee aku tak nanges..
kalau jojie takde.. memang dah mengalir laaa..
nak tidur nie.. mr.o pun tnye.. nak sembang kejap tak..
supergurl cakap.. suka hati.. ikud jee..
mr.o pun call laa.. sembang sembang.. 
serius.. supergurl yang suka gelak.. malam tadi, tak gelak langsung..
memang takde mood laa kan..
mr.o nie.. nak buat lawak pulak.. itu laa ini laa.. saje  jee..
akhirnyaa.. supergurl gelak.. 
last mr.o cakap.. jangan nak marah2.. jangan gadoh2.. garang laa dy nie.. ckp jee org yg garang.. dy lg garang.. 
part nie yg supergurl gelak.. memang laa.. mr.o harimau.. supergurl garuda.. chop! bukan malaysia vs indon yee.. hehe.. dah pokpek sana pokpek sini..
oke dah.. tidur jom..
aah.. jom jom.. text lagi...
merepek sana merepek sini..
haa... baru laa rasa nak tidur..
tenang sikit laa jiwa niee..
tapi.. rasa lapar.. hehee.. pukul satu baru nak makan..
dah kenyang.. memang tidur dengan lenanyaa..

pagi tadi.. saerah text.. sambung malam tadi punya cerita..
eh2, lupa nak cerita.. malam tadi pun supergurl text saerah..
ckp psal plkn nie laa..
ainaa.. pergi 2 jan... 
serius... belum pergi lagi.. dah terasa rindu..
mr.o lagi laa.. saerah pun bagi laa nasihat sikit..
alhamdulillah.. sekarang tenang laa sikit kan..

bilaa dah habis sekolah..
yaa.. memang ini laa yang aku nanti nanti kan..
MERDEKA! tinggalkan buku.. pensil.. dan terutama tinggalkan baju sekolah..
tapi... kena tinggalkan yang kita tak mahu.. tinggalkan cikgu2.. rindunyaa..
bebelan cikgu.. nasihat.. cara mereka.. cikgu yang lawa... yang kacak.. yang sporting.. yang garang..
dua minggu lagi.. 13 disember 2012.. 
ustazah mas! cikgu hajar! aku ingat lagi.. bila aku peluk diaorang.. aku menangiss..
ini laa.. cikgu yang suka sangat membebel dekat aku dan kawan kawan agar kitaorg semua jadi pelajar yang baik.. kata kata diaorang menyentuh hati.. lepasnie comfirm rindu kat diaorang.. 

weyhh!! tak sanggup tinggalkan sekolah.. cikgu2.. kawan2..
kawan2.. bila nak gadoh lagi? bila nak potong kek samasama.. bila nak buat video samasama.. bila nak amek gambar beratus ratus lagi.. bila kita boleh kumpul ramai ramai lagi..
serius.. aku rindu korang!!! 
rasa nak mengalir air mata niee...



RONI.. SAI.. MILANG.. AINA..
rindu gilaa gilaa kat korang
*nie gambar malam tadi.. dyorg agak teruja tengok enfon abg aku(aku tk mampu beli enfon.. kebas abg punye enfon reti laa..).. kamera boleh pusing2.. haha.. seronoknyaa.. batak2.. gilagila.. tingtong.. sayang korang laa..

dah cukup! cukup! memang nak mengalir dah niee.. 
chaw dulu... 

last.. ILYSM mr.o!!!


sekian terima kasih
^_^

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...