TRANS SPI

halo halo. nie nak kasi tahu nie. supergurl gila busy. takde masa nak update blog nie. banyak benda supergurl nak st0ry m0ry taww. n0w! supergurl nak cerita kejadian yang berlaku pada hari jumaat bersamaan 30 september 2011. cikgu telah memilih 40 orang pelajar perempuan yg kiut untuk terjah PWTC. buad apa yerr? jumpa pak cik k0rang laa. haa? jangan terkejut sangat laa. kite0rang jumpa PM laa. najib tuh. nak kata seronok ? entahlah. boleh tahan laa. supergurl mahu kongsi beberapa gambar laa. jemput laa tengok yerr.

di pagi yang sejuk 
nie laa kali pertama naek bas cntek taw

dah sampai ke destinasi yang dituju

kat dalam dewan ap tah
tunggu najib laa nie

nie gambar bukan sebarang gambar
kite0rang nampak ah ch0ng laa.
bekas pelajar sam0ne 
dy tak kerek laa.

ucapan ap tah.
masuk telinga kanan keluar telinga kiri 
^_^

nadea 
k0rang nampak apa dia buat? 
haa. disebabkan terlalu bosan
apa lagi. keluarkan laa apa yg patot kan 

aku tak tahu nak cakap camne dah

transformasi sistem pengurusan islam 


mmuahx! 

sama cikgu

dragon ball ada tujuh biji bola

jemput laa makan

aina cakap 'kacaknye dia' 

nadea 'weyh! aku nak pic dgn r0smah nie haa'

gedix kejap

oke nie pic yang aku tak sangka pun 
aku jumpa budak samsmel laa!
tak sangka pulak
aku jumpa sarah. ciela. aten. acap. 
dyba. emy. alia. apez. kan besh klw k0rang ade. 
bole laa aku jumpa k0rang semua.

ciela. aku. sarah. aten

ciela. aku. sarah

besh kud dpt jumpe k0rang. sebelum nie kat muka buku jer kan.
yg tak boleh bla ble jmpe dy0wg nie kan. 
dy0wg ckp 'apez xd laa.'
huh! aku tknak pun jumpa dia. 
cewah! dlm aty. teringin tengok muka kau apez. 
tipu laa kalau aku benci kau kan. 
tapi. memang tipu kalau aku sayang kau
sebab aku sayang mr.o!  ^_^ 

oke dah. terpesong sangat dah nie
hmm, tghary tuh kte0rg pun balek sekolah laa kan
ups! time nie ada yang balik sendiri 
supergurl pun sama
wah! naek ktm. haha
batax kejap. 

banyak kud cerita hari jumaat nie
tapi malas nak cerita


sekian terima kasih 
^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...