cerita seminggu yang lepas ^_^

halo halo malaysia hari ini. tgk title?! waa! seminggu? cerita dah lama laa. seperti yang telah dijelaskan kat entry sebelom nie kan. supergurl sangat sibuk. sibuk supergurl nie kan, mengalahkan PM taw. oke dah.. alasan supergurl diterima kan? sekarang, mahu cerita.. 

28 september 2011, rabu.. 

macammacam yang berlaku pada tarikh nie

1. birthday ronie
2. majlis kemuncak hari koko, sambutan hari raya dan penutupan hari kemerdekaan.
*cikgu cakap. 3 dalam 1. pakej uu!

sebenarnya.. dragon ball ada tujuh biji bolaa. 
aish! apa merepek nie?
sebenarnya.. xd laa 'macammacam' yg berlaku. ini jerr. 

ronie ! aku tak pernah nyanyi untuk kau kn? nie laa. aku nk nyanyi nie.

Allah selamatkan kamu. Allah selamatkan kamu. Allah selamatkan ronie. Allah selamatkan kamu ~~~

28 september... kite0rg dgn selambe nyerr buat birthday party. 
gempak jee kan.. xd laa gmpak mne pun.. 
mulamula.. supergurl sama dieba plan nak buad birthday party utk nadea.. alang2 sgt kan. sekali laa dgn roni kan.. tgh ckpckp dgn semua kan. tibatiba nadea tnya. ap bnd nyerr kan.. ad0yai? cmne nie? xd pe laa nad.. nak bli kek tok ronie jerr. birthday dy kan.. pndai tak c0ver? hehe. sekali dy ckp.. ouh yeke? tyratyra. sekali laa dgn birthday kite.. wah! aku yg plan.. aku pun clebrate gak kerr? bantai laa nad.. 
time ary rabu tuh kn. nk buat suprise laa kan kat ronie. kejapkejap terlepas ckp. hampir terkantoi. tapi ronie msty laa tau punye kan.. k0rang wusha laa pic nie erkk

cake nie bkn tulis nme roni jerr
tulis semua nama
yg special nme yg wane merah tuh 
tyra . roni . nadia
sebenanye aku saje nak tunjuk nama aku tuh. hAhA

bufday gurl 
^_^

potong kek !
sedap gilaa aiskrin kek nie 
korang klaw nak. beli sendiri yerr

roni! 
kau sgt comel kalau cmnie
^_^

semuanya bajet comel 

thanx laa kat korang yee
sy0k gilaa laa. sayang korang laa!
walaupun ada benda yang tak ingin berlaku telah terjadi. 
agak sedih. tp, kita lupakan jee laa. 
kesalahan yang tidak disengajakan. 

oke! st0p cerita hari jadi.. 
nie cerita kat dewan pulak.. 
jemput wusha pic dulu yaa..

tokoh sukan 2011
malas laa puji budak niee
nanti dy bangga sgt laa pulak
^_^

tokoh badan beruniform 
miwa weyh! bangga aku sebagai kawan. 
memang sy0k laa.. kte0rg bhn2 dy dlu..

nie semua anugerah koko

nie nak tunjuk pulak persembahan sempena sambutan hari raya pula
gabungan cikgu dan pelajar
wah! memang gempak 
konsert siti pun kalah taw
semua nak cikgu nyanyi lagi 

sir tengku dan ustd g0s
tak sangka aku sir nie pndai nyanyi
sedap gilaa suara dy! 
sir! nyanyi laa lagi sekali..

bulad sama fadil
dy0rg nie lupa lirik
nyanyi pun jadi hanc0 
xpe laa.. aku phm.. 

lensa pujangga ^_^
saya amek pic ustd taw..


oke dahh laa. penat dah membebel kat sini.. 
^^


sekian terima kasih 
^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...