besok !!

besok ?! apa cer?
haa.. cuti sekolah la weyh.. korang pun cuti kan? sebab.. korang sambut deepavali kan.. yaa! aku tahu itu.. aku tak sambut oke.. aku ada misi yg hendak dijalankan... cewah! gaya macam apa jee kan.. SPM semakin hampir.. degupan jantung semakin laju.. cuak melanda diri ini.. tapi aku bajet tak cuak.. buat je SPM tuh mcm UPSR.. senang jee.. tutup mata sebelah pun boleh jawab kan.. cuma betul dengan tidak jee.. tadi ada test add math.. markah yg aku dpt sepuluh jee.. gila laa sikit! macam niee ke nak SPM weyh? gigil masuk dewan.. dah masuk dewan.. semput aku dibuatnyee.. huh sana huh sini time menjawab tuh.. secara automatiknya penyakit semput aku datang.. akaun pula.. bilaa laa aku nak dapat A+.. paling paling pun A- laa.. parah parah!! haa! disebabkan tak dapat 70 markah.. kelas akan datang sila jawab sambil berdiri yerr... memang best laa! kenangan tuh!  matematik pulaa.. atyra! sedarlah.. kau tuh tak pandai lagi.. jangan nak malas sangat laa.. cikgu cakap prestasi kau menurun ! SPM tak lama lagiii laa... sejarah pula.. yg niee aku risau gila gilaa.. aku tak cinta sejarah macam aku cintakan matematik.. ronie kata kalau nak jadi lawyer sejarah mesti A ! aku taknak jadi lawyer laa.. nak jadi bos.. nak buka kedai.. hee.. sepanjang peperiksaan yang aku dah tempuhi.. asal subjek sejarah jee.. mesti E.. tak pun D.. wahh! hebad gilaa laa aku.. time trial jee kira oke laa.. aku dpt B.. sebab? tet!! rezeki namanya.. hee.. lagiii.. bahasa inggeris.. nie lagi satu masalah.. bak kata saerah 'tak suka bahasa penjajah'... aku setuju seratus satu peratus!!! ingat senang kee? lidah aku niee terbelit belit nak menyebut.. nie aku nak share sikit.. kalau kat dewan tuh kan.. nak tulis ape kee nama benda tuh.. kalau dlm arab tahu.. english nyee tak tahu.. parah! kalau jawab arab pulak.. ape pulak benda niee.. kalau english tahu.. arab tak tahu.. ape ke bengap sangat kepala h0tak kau niee.. ikutkan hati aku nak jee hentak hentak kepala nie kat meja.. tapi.. takut mengganggu orang yang tengah semangat menjawab kan.. PQS nan PSI pulak ? parah parah! kepada pelajar tingkatan lima.. pada hari khamis dan jumaat adalah hari pemulangan buku teks.. memang terbaik!! aku tak study apa pun.. nie nak pulang buku dah.. sepatutnya aku photostet awal awal lagi.. haa! sekarang baru laa kau nak fikir kan.. ambil kau padan muka!! bahasa melayu ? amacam? h0i! aku orang melayu laa.. jangan nak buat malu yee.. tapii aku tak pernah dapat A+.. agak agak SPM nanti boleh dpt A+ tak?? boleh atyra! mesti boleh punya.. tapiii ada syarat.. syaratnye mesti rajin ! yeah! rajin.. ada masa lagi ke weyh? tak sampai tiga minggu lagi nak SPM daa.. atyra!! yakin kau boleh! huh.. arab? aku tahu aku memang lahir kat mesir.. tapi.. no komen.. ada lagi tak subjek yang aku tak sebut? 0uh yaa.. sains! aku rasa kepala h0tak aku nie betul betul bebal.. tahun lepas aku rasa sains tuh senang jee.. tahun nie? apesal aku tak boleh dapat markah sebaik tahun lepas? mungkin sebab aku malas kan.. takpe takpe.. ada masa lagiii.. oke dah.. cukup laa kud aku membebel benda yang memang takde kena mengena dengan title aku kan.. sah! kau bengap atyra.. hee.. haa.. result trial hari tuh.. memang teruk!! 1A+ 3A- 1B+ 2B 3C.. nie ikut lembaga.. kalau ikut kementerian.. waa! memang terbaik laa kan.. ada satu jee A.. heee ^_^

*korang nampak tak result aku? hahahahaha

ch0p! apa kena mengena entry aku dengan bes0k niee?
aku nak cakap.. bes0k aku tak mahu study ^_^
aku nak buat kek karamel !!!

meleleh air liur aku tengok kek karamel yang sepupu aku buat niee.. 
^_^

semoga kau berjaya buat kek karamel nie supergurl !! chaiy0k chaiy0k 



sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...