suka hati aku lah ^_^

alhamdulillah 
paper add math da lepas !

ad lg 2 paper jer !
pqs dgn akaun

pqs nie aku n0 k0men la 
 time up1 ary t0h ter0k kud 
ppt tah ap akn jadi 

akaun pulak ? 
hmm , cuak aku w0i !
aku rse da bebulan2 aku tinggal kn akaun 
bebal da pale h0tak aku nie rse nye 
bes0k nk study semua ? 
memang nk pecah pale aku 
akaun x penah gagal
adakah ppt nie akan gagal ? 
mintak2 tidak la 
plg2 pun lulus la kn 

0ke ! st0p cer sal paper bes0k dgn luse 

aku nak st0ry psal add math nie 

+math subjek yg plg aku suke ! 
*tp salu tid0 time blaja . haha

aku suke cikgu asma aja ! 
 katenye cikgu nk pindah
pindah jeram 

cikgu !
saye x nmpk mse dpn sye .
gelap ! 
rse nk mnanges 
ape akan jd pd +math sye nty

tp , ape sye b0le buad kn
tak kan sye nk halang ckgu kn 

h0pe ckgu epy dgn ck0la bwu ckgu 

erm, 0ke2 
da cuk0p sdey ? 
da lap air mate k0wg ? 

skunk kte tuka cter epy pulak erk 

hmm 
bile k0wg x dpt jawab s0klan en

cmne la muke k0wg kn ? 
mesti masam je kn 
muke pun kedut seribu kn
sedih la kn x dpt jawab

aku salu tgk muke nadea !
hehe 
dy salu tensi0n memikirkan result dy yg tah xtau lulus ke gagal ke 
aku nak tegelak 
tp . sdey jugak kn . 
sebab bff aku sdey 

hmm . aku pun x dpt jwb s0klan nad 
lek jer . 
baru ppt kn ?
*ceh . ingt SPM nty sng ke . 

nak tahu x ? 
aku la orang pertame letak paper +math at tepi meje 
da ready nak anta 
*mcm pndai sgt 
sekali tgk pper t0h kn 
hmm . suci bersih mcm pkai sab0n t0p .
aku bkn ap aw . 
kesian at ckgu . 
nty dakwat pen merah dy abes 

lepas jwb pekse 
aku senyum jer 
xd pun muke masam mcm cuke 
*belagak giler kn 

nak tahu x knp aku x tensi0n ?

1. sebab aku tahu aku x stdy . 

2. time jwb . klw rse x b0le jwb en . x payah susa2 nk perah 0tak . tid0 jer 
buad saket pale je nty . 

3. time anta ketas . aku bce la d0a yg sepat0tnye aku bce kn . mudah2 an ad la satu atau dua mrkah t0k aku kn . 

4. aku wusha org yg aku syg . hahaha . tenang je . 
*sebenanye . yg nie je aku nk bg tahu . hahaha

nk tahu lg rahsie nye ? 
0ps ! smpai disini shaje yer 
sbb aku nak study !
bes0k pqs . 
wish me luck 0ke !

aher sekali
aku tunj0k muke tenang aku


sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...