contest i love my bff


^__^



triple B
- budak budak belon -

nadeatyradiba

p0kpek p0kpek :-

saya sayang bff saya !

nadea ! adiba ! 

atyra supergurl sayang nadeadiba !


kte0wg kawan time sek0la menengah 

aku tahu , klw k0wg , bff msty dr dlm per0t mak k0wg lg kn . 
*nmpk beno nipu nyee

nadea . aku rapat time f0m 2 . 

adiba . time f0m 3 . 

wlaupun kte0wg kenal2 time sek0la mnengah

aku rse kte0wg kenal dr kecik lg 

mcm da lme id0p dgn dy0wg 

kte0wg nie byk sgt persamaan 

nk tahu ? 

1. kte0wg SINGLE

2. kte0wg mempunyai penyaket yang sama

3. masing2 mempunyai jejaka idaman 

byk lg persamaan kte0wg tp mlz nk st0ry . nty riak pulak .

senang cite kn
kite0wg nie suka duka dikongsi bersama

x kesah la pasal ape pun 
kawan ke jejaka idaman ke keluarga ke blaja ke 

masalah kewangan pun kte0wg k0ngsi taw !

penat da la p0kpek p0kpek at sini 

h0pe menang je la !

klw menang la kn 
saya nk call mr.o ! 
*berangan je lbey 

tag 
1. kata-kata aku
2. apple story
3. si cullens

sekian terima kasih

^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...