RINDU LARH !

rase rindu la
rase nk mnagis la
mcm2 rse la ! 

weyh !
aku rindu kelaz B !
kelaz B memang terbaek la !
aku bace bel0g aula
ter0z teringat at kelaz B !
tak tipu
rindu gilak !

f0rm 3 
aku kelaz B 

mmg besh ! 
sbb ? 
mcm mcm 
x mahu cter
klw aku cer 
7 hari 7 malam x abes2 taw

f0rm 4
lg la besh
aku kelaz akaun II
yg dikenali sebagai kelaz B 

memang terbaek
byk masalah kte0wg buad 
mcm2 k0men dr cikgu
kte0wg itu la
kte0wg ini la

hahahahaha
degil kn kte0wg nie ? 

senda gurau 
gelak tawa
wah ! memang besh la

ta0n pas kte0wg dpt 3 0wg ckgu praktikal 
tetbe cte sal ckgu parktikal 
tgk anis punye bel0g la nie 
bejangkit
ngee
memang terbaek la cikgu praktikal t0h sume 

cikgu najihah . cikgu akaun
cikgu fazrin . cikgu akaun jugak
ustad din . cikgu pqs 

tige tige cikgu nie
sp0rting + baek = terbaek !

meyh sini aku cter

cikgu jiha 
dy aja mmg tegas 
klw smbang dgn dy . terbaek la
aku suke blaja dgn dy 
sbb dy salu bwk c0klat t0k kte0wg
spe rajen jwb s0klan dy 
nty dy bg la c0klat 
aku la yg plg byk dpt c0klat !
siap dpt adiah lg taw
ckgu mmg besh la

ups !
ha !  nk ucap nie
selamat pengantin baru cikgu !
4 jun 2011
cikgu kawen
sye x dpt dtg kud


cikgu fazrin 
cikgu nie baek gilak
kte0wg kne buad f0lio akaun
dy la yg tlg kte0wg
kte0wg x pening pale
dy yg pening pale 


ustd din
wah ! ustd plg sp0rting la
dlm kelas 
dy byk cter
klw pensyarah dy dtg 
bwu dy nk aja
haha
pndai x kte0wg belak0n ?
ustd t0h cter2 tp ad faedah nye 


meyh sini aku tunj0k gmba yer

bersama ustd din
time nie mmg besh la
ustd yg blnje 
bkn kte0wg yg kuar duet aw
baek gilak kn 
jgn jelez
kte0wg just beli kek 

gurlz akaun II bersama ckgu jiha 

boyz akaun II bersama ckgu jiha


 puteri 4 akaun II

putera 4 akaun II


sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...