happy birthday amja!!!

happy birthday to you.. 
happy birthday to you.. 
happy birthday to amja.. 
happy birthday to youuuuuu... 

selamat hari jadi.. 
selamat hari jadi.. 
selamat hari jadi amja.. 
selamat hari jadiiiiiiii... 

dalam arab aku tak tahu laa pulakk nak nyanyi 
takkan nak cakap sannah helwah sannah helwah kud.. laen macam aje bunyi nyee.. hihi 

siapakah amja ? 

alaa.. budak kecik yang tomey2 tuh.. yang manje2 tuh.. yang nakal2 tuh.. hihi.. 
sayang amja angat angat.. bila jadi budak kecik.. mula laa lidah tak betul.. sangat sangat jadi angat angat.. comel jadi tomey.. hihi.. apa yang penting.. sayang amja laa.. 

mohd amzar bin a.rahim.. kini amja sudah tiga tahun.. wee! sudah tua!! hihi.. hari hari dok tenung gambar amja.. uwaa! rindunyaa sama amja. tidak puas rasanya bersama amja dekat langkawi^^ 

buat tatapan korang semua.. hihi.. hari2 aku nengok amja.. tadi dapat berSKYPE dgn amja.. amja mintak adiah yee.. kering laa sayang.. hehe.. adriana! oke! adriana nie kakak kepada amja.. kak ira nak makan kek secret recipe kak ana pulakk taw.. amja nyee tak dapat rasa^^ 
ana amja.. rindu + sayang kat korang.. eh! lupa pulakk aiman macho + hebat.. kak ira pun sayang aiman <3
aiman..amzar..adriana
celebrate bday amja kat pantai

bila ku rindu. ku tatap potretmu.. hihi.. miss you laa amja.. nak jadi bibik amja lagi laa.. 

ada ala2 boss tak ? hihi

uwekkk! alaa syg kak ira niee.. nanges yee.. sobsob.. 

amja di tai >> amja mandi pantai

amja en laa >> amja maen bola

kak ana sama amja
yess boss! mmuahx!

amja ai ju >> amja pkai baju

amja ek bot >> amja naek bot

aku cakap nanti jatuh.. ibu nanges.. dy cakap 'takpe' 
sabo je lee dgn amja nieee

amja de te >> amja ada kereta

akhir sekali.. gambar yang memang aku tengok hari hari 
semestinyaa profil pic aku kat muka buku tuh laa.. 

hidung kombang senyum lebo 

tak puas dok tengok gambar yang tak bergerak niee.. hihi.. mahu kiss amja laaa^^ 

oke dahh! jangan membebel lagi.. sekarang aku niee poning.. 
mr.o aku ?! birthday dia besok! lima hari bulan dua.. haiyaa! aku memang wish aje laa.. sape suruh duduk kat plkn tuh.. kalau tak.. aku pos kek secret recipe mcm amja.. takpun.. aku pos kek sepak takraw.. takpun.. aku pos cupcakes jee.. hihi

oke dahh.. melalut sampai besok pagi pulakk kang.. jumpa lagi besok.. daaaa

sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...