pok pek sebelum SPM

salam cuti kepada budak sekolah..

yeah!! hari ini hari khamis..
besok jumaat !! kepada budak budak sekolah.. selamat bercuti..
kepada yang berumur 17 tahun pada tahun ini.. sedarlah.. 
isnin penentu masa depan korang dan aku.. KITA laa.. 
SPM weyh... wah!!! CUAK..
kau tahu aku nie buat SPM mcm UPSR..
ingat kacang sangat ke haa? 
bak kata abah.. dah belajar kan.. keluar apa yang kamu belajar juga kan.. 
wahH!! memang laa ilmu aku nie masuk jee dalam kepala hotak niee.. tak keluar pun.. nak jawab pun s0nang jee.. 

jadual periksa.. 
isnin (14 nov 2011) - BAHASA MELAYU kertas 1 & 2
selasa (15 nov 2011) - BAHASA INGGERIS kertas 1 & 2 waa.. aku tak tahu nak kata apa.. aku orang melayu
rabu (16 nov 2011) - SEJARAH kertas 1 & 2 killer paper.. haha.. selalu aadmath je killer paper.. sej pun killer paper juga tok aku.. aku bukan sejarahwati.. selama nie dapat E.. harap gred turun then, aku dapat A.. kalau tak A.. B pun boleh.. 
khamis (17 nov 2011) - MATHEMATICS kertas 1 & 2 harap dapat A+ lagi.. 

isnin (21 nov 2011) - PENDIDIKAN SYARIAH ISLAM kerta 2 & 1 
rabu (23 nov 2011) - ADDITIONAL MATHEMATICS kertas 1 & 2 w0o!! killer paper.. tiap2 minggu ada kelas addmath.. sir mengharapkan A.. OMG! wish me luck.. 
khamis (24 nov 2011) - SCIENCE kertas 1 & 2 

isnin (5 dis 2011) - PRINSIP PERKAUNAN kertas 1 & 2 haa! banyak kali gerak bin gempur.. berdiri time gerak gempur pun sudah kan.. target akaun dapat A.. sekali lagi.. wish me luck okay ^_^
rabu (7 dis 2011) - BAHASA ARAB TINGGI kertas 2 & 1 waa! aku memang lahir kat mesir.. insyaAllah boleh jawab.. ^_^

selasa (13 dis 2011) - PENDIDIKAN AL-QURAN DAN AL-SUNNAH ustazah cakap.. banyak masa boleh study time niee.. insyaAllah peluang dapat A itu besar... 

bilaa tengok tarikh.. wahh! sebulan dalam dewan.. lama gilaa laa.. sebenarnya.. sepuluh hari jugakk.. 
harap takkan ada masalah kewangan masalah keluarga masalah pengangkutan masalah kediaman masalah kebuluran masalah kesihatan masalah pakaian.. berapa banyak masalah haa.. dan paling penting takkan ada masalah see aii anne tii aaa.. 

apa lagi nak cakap?? 
haa.. tadi kat sekolah.. ada tanda tangan result trial ary tuh.. sekali dengan majlis sentuhan kasih.. sesuka hati adiba cakap sentuhan salju.. kihkihkih.. 
seronok gilaa... aku tidur.. bangun jee tidur semua kena berdiri kat depan then nangis.. uwekk! sentuhan kasih laa katakan.. 
nie nak story niee.. 
aku bangun tidur.. mata kabur jee.. siapa sayang mak ayah dia sila datang ke depan.. semua berdiri kat depan laa kan.. dengan muka bangun tidur... lepas tuh.. dah kat depan.. semua pakat nak berdiri kat belakang2.. siapa mak ayah ada kat sini sila berdiri kat depan.. aku berdiri kat belakang walaupun abah datang.. mr.o berdidri kat depan.. okeoke.. feel cepat.. penceramah tuh buat ayat yang memang aku dah tahu dah.. ceh! poyo pulak.. biasa laa.. penceramah tuh buat semua orang kat dewan tuh menangis berlagu sep sep tom tom laa kan.. mula mula gelak gelak gak time berdiri tuh.. nak feeling niee.. wah!! mana mak aku.. mak mentua aku ada laa.. haha.. bengong.. sekali aku dengar sape tah cakap 'weyh, ada mak yang dah nanges laa'.. waa! siapa aku tak nampak laa.. mata memang kabur gilaa.. buat buat lupa kat kaca mata.. sekali penceramah suruh tutup mata.. huh!! aku malas nak tutup mata.. nanti aku nanges.. dalam hati cakap.. abah nanti bukannya nanges pun.. nanti abah gelakkan aku jee.. hehe.. wusha orang dulu.. waa.. budak perempuan ramai yang tutup mata.. budak laky aku tak nampak.. aku nampak mr.o tutup mata then tunduk bawah.. huy0oo! mr.o feeling laa.. boleh kenakan nanti.. aku nie tak nak nanges.. buka je laa mate tuh.. tapi hati nie.. huh! ayat penceramah yang aku pernah dengar tuh buat hati aku tersentuh.. hee.. sambil goyang goyang kaki kiri aku niee.. air mata aku jatuh jugak.. aku dengar dieba teresak esak.. gila feeling laa dieba niee.. tengah nangis nie kan.. tiba tiba dengar kat belakang aku 'eh.. roni nanges ke?'... siti nor!!! kau nie kacau orang tengah feeling laa.. orang tengah nanges jadi gelak sebab kau.. tengah nanges2 tuh.. boleh kiteorang sembang.. ct nor ckp.. "aku tk boleh nanges laa.. ayat ustaz nie tak power laa.. sebab tuh aku suruh mak ayah aku balek jee terus, aku tknak nanges depan diarong.." siti nor siti nor.. kurang garam punya anak.. haa.. lepas tuh amoi datang.. hoi amoi.. kau tak nanges kee.. mak kau kat depan tuh.. amoi boleh sengeh2 lagi.. siti nor suruh amoi nanges.. siti nor cakap kalau tak nanges nak jadi anak derhaka kee.. heyy.. masalah betull.. lepas tuh penceramah tuh suruh peluk mak ayah bagi yang datang laa kan.. aku??? adoi.. nak kena pergi kat abah kee?? abah nanges kee?? ad0yaaii.. wusha dulu dak dak kan.. wusha mr.o.. wah! mr.o jalan dah kat mak dia.. aku nak kena pergi kat abah?? dah laa budak laky ramai gilaa kat depan tuh.. arghh!! nak tak nak aku kena pergi juga.. aku pergi terus peluk abah !! w0o! so sweet.. kihkihkih.. abah nanges rupanya.. hahaha.. bia betul nie weyh??? oke dah st0p.. tak boleh nak cerita panjang2.. nanti kantoi laa apa aku cakap kat abah.. hee.. penceramah suruh duduk kat tempat masing masing.. duduk laa kan.. dah duduk.. gelak gelak juga.. tanya kau nanges takk.. mak ayah kau nanges tak.. tengok dia dengan mak dia sweet laa.. haha.. oke dah... 
sekarang aku nak bagi tahu.. 
- aku tengok abah buat kali keduanya nanges macam tuh.. hee.. ingat senang nak tengok ayah aku nanges?? tahun lepas nak pergi haji dia tak nanges.. tengok orang pergi haji dia nanges.. haiyaa.. 
- buat kali kedua juga aku tengok mr.o nanges... hahaa.. bila aku cakap kat roni camnie.. roni pelik.. kali pertama dekat mana?? kali pertama dekat dalam mimpi.. hahaha.. bodoh tak bodoh laa kan.. 

oke dahh yee.. stop story mory.. banyak gilaa kud nak story sebenarnya.. tapi takde masa.. buat buat busy.. hee.. 

akhir!! eh tak.. sebelum akhir..

good luck kat BFF aku dulu.. nadea dan adiba

good luck kat kawan dunia akhirat aku.. fatin huda dan nor hayati..

good luck kat kawan sekolah laen.. dyba lyfa.. ekin.. fatin aqila.. teah atin atyra.. fitri alia.. sarah.. ciela.. thahira.. apez.. acap.. lagi siapa siapa laa kann...

good luck kat sepupu sepupu aku.. intan.. epy.. syuib.. syafika.. izzati..

good luck kat dak 5 akaun I - nadzri.. ammar.. apiz.. farid.. bulad.. muja8.. anuar.. azmi.. yusri.. aina.. fuza.. ain.. anis.. sai.. milang.. kamy.. ika.. nok.. biha.. ekin.. iffa.. najwa.. nad.. zulfa.. roni.. dila.. aiman.. 

good luck kat batch 8th Sekolah Agama Menegah Muhammadiah.. 

akhir sekali.. good luck kat mr.o ^_^

^^batch 8th SAMMPS^^

^^5 akaun i^^

pesanan buat korang --> ingat daku dalam doa mu.. haha.. doakan aku taw korang.. mmuahx!!

sekian terima kasih 
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...