DIA ^_^

entry selepas penat menjawab soalan sejarah yang susah gila gilaa ^_^
akhirnya.. paper yang paling aku tak suka dah lepas.. suka gila gilaa..
ehem ehem.. berbalik kepada tajuk entry supergurl hari ini.. DIA ..



dia..
seorang gunting rambut..

dia..
seorang doktor..

dia..
seorang chef..

dia..
seorang konselor..

dia..
seorang pelakon..

dia..
seorang penyanyi..

siapakah dia?? hee..
lama dah supergurl tak buat entry pasal dia.. sedangkan, dialah watak utama setiap entry aku..hee

hmm, gunting rambut??
percaya atau tidak.. kalau supergurl tanya 'buat apa tuh?'.. jawapannya 'potong rambut budak nie'..
harap suatu hari nanti boleh laa buka saloon yee....

seterusnya.. doktor??
yaa.. kalau kat big river = sungai besar.. terpapar sebuah klinik yang tertulis nama dia..
klinik _____... kalau supergurl saket.. dialah doktornya.. pelbagai nasihat yang relevan dan tidak relevan supergurl terima.. layankan sajalaa..

selanjutnya.. chef??
wah!! master chef kee? nie cerita sweet banyak laa..
dia pernah buat kek batik khas untuk supergurl..
katanya.. kek yang penuh dengan kasih sayang..
supergurl cakap.. terima kasih dah bagi nafkah kek yang penuh kasih sayang nie..
supergurl kasi lima bintang untuk kek yang pertama kali dia buat setelah belajar sama mak dia..
eeuw ^_^

kemudian.. konselor??
yeah.. saat diri dilanda masalah.. saat diri mendengar guruh berdentum.. terbab0ow! saat kilat memancarkan cahaya.. cuak beb! saat diri memerlukan nasihat.. selain mama abah yang aku cari.. sudah tentu dia ^_^

sehubungan dengan itu.. dia seorang pelakon..
huh!! nie agak berat nak cerita.. pandai dia berlakon..
buat muka.. saja buat supergurl risau.. sedangkan..
takde pape pun.. arghhh! rasa nak tampo jee..

akhir sekali.. penyanyi??
hmm, sebagaimana semua warga samone mengetahui.. dia selalu membuat persembahan..
dengan suara yang terketar ketar saat melihat supergurl.. *nie perassan 
tidak lupa,, lagu kita merupakan lagu pertama yang dinyanyikan oleh dia ditujukan khas buat supergurl..
tak tipu.. suara aizat pun kalah ^_^

ehem ehem..
dengan ini diumukan.. dia adalah mr.o yang aku gila-gila kan sekarang nie..
sehari tak dengar suara dia.. serabut kepala aku.. *oke.. aku tipu..

gila handsome kalau mr.o aku macam aaron aziz

tapi.. takpe laa.. walaupun kau keding.. aku tetap sayang kau.. 
uwekk!


nota kaki kiri : aku taktahu.. tiba tiba aku dapat ilham nak buat entry pandai macam ini..
oke dah.. sebelum penyakit aku nie melarat sampai besok pagi..  aku stop dulu..

nota kaki kanan pulak : rakan rakan seperjuangan.. terutama nabihah hanies yang tengah online tuh.. mari kita study untuk menjawab soalan matematik besok..

nota kaki kanan dan kiri : korang semua.. doakan aku biar tak buat kesilapan.. dan paling penting aku nak A+ !!!


sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...