kepada budak yang perasan bagus !

hari ini mood aku yang baik berubah kepada jahat . kejam . dan yg sewaktu dgnnya . 
pernah nampak aku marah ? kalau pernah bagus la . 
kalau tak pernah . bagus jugak . 
fesbuk fesbuk . kadang kadang mendatangkan kebaikan 
kadang kadang keburukan . 


meyh sini supergurl nak story mory . 
supergurl memang bukan budak yg baik . 
tapi kadang2 rasa nak menegur .
sebab awak tidaklah sebagus yg awak pikir 
mcm saya selalu pikir saya bagus . 
*apesal gaya aku bercerita macam bukan supergurl jer . 


ceritanya bermula
supergurl jumpa satu status yg dok kata cmnie 

‎*law na edit pic uh jgn na over cgt lha kan..sampai yg itam pon bole jd putih ==
* law na bgambo pon mate 2 tayah di bulat an cgt lha kn..dh cm bola sepak aq tgk..
* mlot plak da bole sangkut 10 hanger dah..
# law cket2 ta kesa la gk an..jgn lha over cgt..bkn ori pown..~
;p



hey hey ! tangan aku nie pun gatal sgt kn . aku pun k0men laa


aku cakap : status nie mnyakitkan hati ramai org kud .

dia cakap : kak atyra supergurl . yeke?? hehe... cooll


aku cakap : yela . tgk k0men . rmai yg terasa . sakit mata memandang 


dia cakap : ermm.. oke 


hey hey ! k0w nak tahu ape aku cakap ? 
k0w b0leh ckp lg 'yeke?' . pastuh coolll ? 
hey ! aku rasa nak bagi kaki je taw . 
xpe xpe . aku tak kesah dgn kata kata k0w . 
aku sikit pun tak terasa . 


aku nak k0men sikit jer . ups ! bukan sikit . tapi banyak gila gila .
yang k0w sesedap jer nak kritik org kan . 
meyh sini aku kritik k0w pulak . 
mula mula . edit gmba kan . alahai . k0w pun edit jugak . mang nmpk muka real k0w pun . tapi tetap tak real bagi aku ! 
lepas tuh . mata tuh ! perh . mata k0w memang cntek pun . sesekali nak menggedix depan cam x kesa la kan . itu hak masing2 la . yg k0w nak ckp cmtuh pesal ? kejap lagi k0w tgk la . berjuta pic k0w mata bulad bulad . *ups.. sumpahan dari aku . bengong
seterusnya . tang mulut . aku memang suka . sampai 10 hanger b0le sangkut kan . mata k0w uh rabun ke buta ? ambik k0w ayat berapi dr aku . apesal k0w nak menipu ? org d0k buad mulut . nk sangkut 3 hanger pun belum tentu lepas . nie kan pula sepuluh ! agak2 la kan . yg k0w uh . cmne pulak ? mulut tah mcm ap tah kan . mulut k0w tak b0leh nak sangkut sepuluh hanger kan . sebab tuh k0w cakap cmtuh kan . pirah ! 
aher sekali, jgn nk 0ver kn . ape k0w tuh tak 0ver ker ? 0ver d0k kritik2 0rg . sendiri pun sama jer ! 


ambik k0w . akhirnya aku lepas kat blog . 
ceritanya tidak berhenti disini . 


hari ini . adik aku kasi tahu . kalau budak perasan bagus tuh d0k kut0k aku . 
amb0i . ade aku kesah ? sikit pun tak la . 
aku online . aku wusha fesbuk dia yang agak meletup gitu 
aku tak jumpa pun status dy yg d0k kut0k aku tuh 
adik aku online . wah ! baru nampak . 


nak tengok ? kejap kejap 




tengok tengok . nampak sangat kan benda nie ditujukan tok supergurl yang kejam nie . 
hahahaha . aku gelak jer tengok orang cmnie . 
rasa nak sedekah al-fatihah pun ade . 
aku nak cakap lagi nie 
mula mula . apesal aku tak boleh wusha status nie lalu fesbuk aku yer ? sebab k0w hide kan ! 
ape k0w pikir k0w hide aku tak b0leh tengok . 
weyh ! dunia nie bukan besar sangat pun . setakat buad status kat fesbuk tuh . 
alahai . geli la aku ! *tgk.. ayat poyo aku dah keluar 
lepas tuh kan . apesal erk k0w hide ? cuak ke ? w0i ! bajet berani la k0w . kalau nak kut0k kan . tak payah la nak hide bagai kan . tunjuk je la . kalau menti0ned kat aku lagi bagus la . 
lepas tuh . ramai yg LIKE yer ? alahai . setakat berapa belas jer yang like . fren k0w ade berapa ? andai kata seribu la kan . berapa ratus org yg tak like ? k0w nak kata berapa belas tuh ramai la yer . ambik la . kalau ada button unlike kat situ . k0mpem unlike lebih banyak dr like .
lagi satu . nyampah yer ? aku berjuta kali ganda menyampah kat k0w la ! abang aku cakap . kalau kita menyampah kat s0rang . sembilan orang akan menyampah kat kita .  


huh ! keputusan terbaik yg telah dibincangkan dalam hati aku kan . 
aku kena minta maaf kat k0w sebab dah kutuk k0w kat blog 
dan macam2 aku d0k krtitik k0w . 
seterusnya . aku akan remove k0w la . 
better aku takyah tengok k0w dan k0w takyah tengok aku
aku rasa kalau aku tengok k0w jer kan . aku mesti kut0k k0w . 
sekali lagi aku minta maaf yer 


super hero aku pun dah panggil . aku terpaksa berhenti kat sini 
kalau ikutkan hati . memang banyak lagi aku nak tulis . 






sekian terima kasih 
^_^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...