ganggu betullah !



berapi jer !
berasap jer !
panas jer !
macam macam jer lagi larh !

apesal la malam nie aku em0 sangat erk ? 
geram nie . geram gilerr ! tengoklah sp0ngeb0b kat atas tuh . aku takde la macam tuh . lebih kurang je la . 
aku punya la semangat bangun dari tidur yang agak tak lena sebab panas ! *aku lupa guna airc0nd .
dengan dapat panggilan dari 033216xxxx .
aku excited nie nak jawab . 
'hello . ha' . dengan c0ver suara lepas bangun tidur nie . 
0uh ! rupa rupa nyer mr.o
mr.o call aku pakai public ?
wah ! tak pernah pernah call aku pakai public . 
selalu pakai f0n membe dy jer . 
katanya saje jerr . ceh ! yeke saje ? kalau rindu cakap la rindu . *shengal 
bising giler larh h0stel . memekak jer . 
ganggu betullah !
mr.o pulak pergi jerit sur0h diam . 
mak ai ! saket telinga aku . 
untung suara mr.o sedap ! *cewah ! geli jer aku baca . wekk !
0ke . takpe . bising . b0leh sabar lagi . 
tiba tiba pulak . talian terputus !
ganggu betullah !
nie dah takde sabar dah . aku rasa nak baling dah f0n tuh . 
carik line nie dalam bilik aku yang kecik tuh . 
satu jer line ? kalau raya nanti tah camne tah kan . 
jangan kata satu . setengah pun belum tentu ada . 
tiba tiba '1 message received'
you have 1 missed call (1) +6033216xxxx since blablablabla
untung sekali jer . aku pun tunggulah kan . 
gembira nie mr.o call lagi sekali . 
tak lama tuh . tut tut tut tut tut
ganggu betullah ! 
arghhh ! maxis 0h maxis !
apesal la shengal sangat malam nie ? 
punyalah susah aku cari line dalam bilik tuh !
takkan la nak aku panjat bumbung kud !
lama gila la . bila dah dapat line kan . 
macam biasalah . satu jer line nyer !
geram giler nie !
tiba tiba '1 message received' lagi sekali 
you have 5 missed calss (5) +60033216xxxx since blablablabla
mr.o ! sini tarak line la ! 
hey ! nak suruh call number celc0m . 
mr.o mana tahu number celc0m aku . 
apesal la aku tak kasi number celc0m aku awal2 . 
mr.o pun bukan nak mintak . hish ! 
sab0 jer le ! nak tunggu mr.o call lagi sekali memang tak la
masa dah tamat . tadi aku dengar ann0uncement . 
tinggal tiga minit lagi 
0uh ! sedih gila la . tiga minit ? 
nak tunggu line nie wujud pun dah lebih tiga minit 
berapi dan berasap dah aku nie 
dengan tak sempat nak kata bubye . daa . salam . selamat malam . luv u ! 
eh ! luv u ? tet ! merepek jer ! luv u luv u takde yer .
kena tunggu bes0k la . 
bes0kkan budak asrama balik . 

cakap cakap pasal mr.o kan . 
tadi ada babak r0mantik antara mr.o dan supergurl 
wekk ! terasa nak muntah pulak
apa k0w fikir nie filem hindustan ke ha ? 
macam kuch kuch h0ta hai tuh ke ? 
kebetulan jer benda nie .
bila diingat ingat balikkan . 
aww ! sweetnyer . 
aku tak tahu la pulak yang akan menyelamatkan aku tuh mr.o 
tahu tahu jer mr.o nie aku dalam kesusahan kan . *apesal ayat aku nie lain macam jer bunyi nyer . 
cewah ! mr.o jadi superhero aku kejap . 
0ke . aku tahu . ada yang nak tahu apa yang berlaku sebenarnya kan ? 
malu la aku nak st0ry . grr ! nak gedix2 pulak . 
hehe . biarlah . tak boleh ker ?
tapi kan . tadi memang seronok la . 
senyum sampai ke telinga ! *peribahasa untuk hari ini . BM pulak dah masuk
mr.o ! tadi tak cakap terima kasih pun . 
camne nak cakap ? malu ! semua orang pandang . 
dengan bunyi bunyi yang kurang menyenangkan 
awak sengeh jer ! suka ker ? 
orang suka tengok awak sengeh . cute ! haha 
dah dah ! cukup cukuplah merepek 
netb0ok nie nak habis dah nyawa dia . 

kesimpulannya . hari ini aku gembira walaupun ada gangguan . setelah beberapa hari tak bercakap dengan mr.o kan . hari ini ? cewah ! suka beb ! ups ! ada yang jelez tak ? beng0ng ! 

0ke daa . selamat malam . selamat bersahur jugak !



sekian terima kasih
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...