surat cinta dari aku


surat cinta aku t0k dia . haha

tgk . merah2 t0h . 
yang panjg gler t0h . mule2 aq buad surat xd garisan pnjg
kesalahan yang amat besar . 

seter0znyer . 
selangor darul ehsan
aku x garis . sepat0tnye garis . 
pastu . sepat0tnye xd tnde n0khtah (.) , tp aq buad
ish3 . mcm mne la tuan pengetua x bebel . 

kemudian . 
bulad kecik at tgh2 t0h .
kesalahan tnda n0khtah agy
erm, aku men buad je . x tgk f0rmat pun . 
maen bedal jer . 

yang ke brape tah nie . 
nie kslhn kecil jd besar . 
aq salah taip . 
sepat0tnye 'dengan' tp aq taip 'dengam'
ish ! ap la . da kne bebel . 

aher skali . 
tgk ! aq dpt mrkh 7/10 dr dia . 
yeah ! A- weyh . 
bgge weyh . 

ap terjadi time pengetua bce surat cinta nie ? 
1. dy pulangkn balek surat nie, sw0h aq buad blek wktu tu jugak.
2. dy ket0k meje kuad2 bile dy tau aq kelas 5 akaun I
3. aq diketawakan oleh sume org di pejabat . (termasuk aku)
4. laen2 . aq da x ingt . 

perbezaan belajar di kelas dan pejabat 
1. dikelas, ckgu berdiri & murid duduk . dipejabat, ckgu duduk murid berdiri.
2. dikelas, salu ank murid bertanye kpd guru . di pejabat, guru bertanya kpd murid.
3. laen2 . k0wg pk sendri .

moral value t0k entry kali nie . 
1. bile nk buad surat , jgn lupe tgk f0rmat . bud0h sumb0ng . 
2. byk2 la buad surat . bia apal f0rmat uh smpai ad cucu cicit .
3. marilah bersama-sama kita belajar drpd kesilapan yang aku buad.


sekian sahaja t0k kali nie . trima kaseh .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...